الاعذار
-
مقالات شبابية
هنتكلم فى فن الاعذار وليس الاعتذار يعنى ايه؟؟
اكيد كل واحد فينا ليه اخطاء وده طبع فى البشروبالذ ات فى حياتنا اللى احنا عايشنها دلوقتى يعنى زى ما الانسان ليه لحظات نجاح وحب وفرح ودى امور طبيعيه فى حياتنا اكيد ليه لحظات فشل وخطاولحظات بتقع فيها وبتزعل فيها من نفسك وبتبقى مش عايز تفتكرها طيب يعنى لازم تفتكر انك زى مابتعمل حاجات كويسه انت ممكن تغلط وزى مانت…
أكمل القراءة »