القسم الادبي

حكايه صاحب

هااااااااااااااااااااي ياجماعه علي فكره انا اول مره اكتب كلام زي ده
فياريت لو في حاجه غلط محدش يتريق عليا

ابعد يا حب عني وابعد وانسي قلبي ومكاني واوعي تفكر في يوم اني هرجعلك وهفكر فيك تاني


د نتا جرحك مالي قلبي وعقلي وكياني كنت فاكرك يا حب طيب اتاريك طلعت غدار


اسيت علي قلبي وبعته وخنته وسبته لوحده في النار مش هعاتبك ياحب وقولك ليه خليت صحابي يبعوني


بعد مجتلي وحبتهم وفتحتلهم قلبي سبوني ونسيوني مش هعتبك عليك ياحب تاني وعالي عملتوا فيا


انا هعتب عالزمن والناس اللي اتملت اسيه دحتي اعز اصحابي اللي كنت عاملو نور عنيا


باعني وخاني في اقرب فرصه جاتلوا عليا بس الدنيا علمتني مديش حبي واماني لحد ميستهلوش


دبعني وخاني وجرحني عشان شويه قروش ابعد يا صحبي عني وهوعدك اني هنساك وهسكت دموع عنيا


دجرحك في قلبي واجع بس الله يسمحه الدنيا بتحب الازيه واكيد من بعدك هلاقي صحاب تحبني وتخاف عليا

وبدعيلك ياصحبي من كل قلبي ربنا يسمحك ويصبرني عالي عملتوا فيا.


اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!