القسم الادبي

الحب بهدلة

بجد انا بكتب الموضوع دا من جوايا



كلمات مليانة مشاعر بجد



اول مرة احس انى بعمل موضوع جامد











طلعت فوق السطوح هز الهوا كمى
.. كل العيال اتجوزواو انا لسة جنب امى ..




يا حبشتكة يا حبشتكة
.. القلب من الحب اشتكى .. يوم دمع وحزن ويوم فرح و هشتكة



حبيبى يا ناس حلقلى و سايق في التنفيض
.. قولوله يرحم قلبى و مايسوي فيها عبيط

ياجارحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى
. تقلان عليا ليه ارحمنى يامفترى



:em3400::em3400::em3400::em3400::em3400:




تحت رعايا

حملة ابتسم من فضلك


اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!