القسم الادبي
بحسدك يا قلبى..
بحسدك يا قلبى عشان بين ايديه
بحسدك يا روحى عشان ساكنه فيه
بحسدك يا ايديا عشان لمستى ايديه
بحسدك يا عنيا عشان شوفتى عنيه
هو يا قلبى كتيرعليك
بطريقه مش عاديه حاسس بيك
وكان طول عمره بيحلم بيك
طب مانت كمان يا قلبى
نفسك يفضل طول عمره جنبى
بس انت اللى ساكت ومخبى
ماتقوله يا قلبى اللى حاسس بيه
قوله اننا دايبين فيه
بس شوقى ليه..
ازاى بس اداريه
كل مايغيب عنى.. على طول بلاقينى بناديه
بحبه .. ايوه بحبه
ومفيش قلب كدا زى قلبه…:10300:
