بتجيلك
-
مقالات عامة
بتعمل ايه لما بتجيلك massage؟
لما بيجيلنا رسالة massageبنعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟ كل شوية بنقراها لغاية منحفظها ونبقي فرحانين جداااااا ان فيه حد فاكرنا ومهتم بينا وبعتلنا رسالة وانهاردة فيه حد مقدم لك رسالة وعايزاك تقراها باهتمام بجد اوعد انك تهتم بيها وتقراها بجد ياللا اوعد ياللا بقي ابني الحبيب !!!مش هينفع نفضل بعيد عن بعض كدا…أنا حاسس أنك مخاصمني اصل انا كل يوم بستناك تحكي معايا…
أكمل القراءة »