بالوحدة
-
القسم الادبي
الوحدة
الوحدةةة….. شعور كثيرا ما قلت او اتدعيت اننى اعيشه مرارا" قبلا….. ولكن الان واقولها بصدق…اول مرة امر بها كما هى .. الوحدة القاسية المريرة العارية بدون اى ثياب حانية… بدون اى احد بجوارى …. نعم فهذا ما اعيشه الان….مجرد الوحدة …..وهذة المرة لا اتدعى…كم هو احساس مؤلم حقا" ان تشعر بانك فقط وحيدا"…تعيش وحيدا"….و تعبر بك دقائق يومك و ساعاته…
أكمل القراءة » -
التأملات الروحية والخواطر الفكرية
لماذا تشعر بالوحدة
لما تحس يا ابنى انك فى يوم لوحدك تصرخ وتصرخ ولاحد سامعك لازم تعرف انك ابنى انا مش سايبك لما الناس تجرح فيك وكلامهم ياابنى مأثر فيك اعرف انى انا الطبيب عندى الدوا اللى هايشفيك اوعاك ياابنى تنسى انى علشانك جيت كل مايجرحوك ياابنى افتكر انهم جرحونى كل ماتبكى افتكرنى هناك وانا فى جسثيمانى افتكر لحظة المى واكتئابى انا حاسس…
أكمل القراءة »