المواهب
-
القسم الادبي
قلبك عايز يسمع صوتنا
بنقول احيانا لربنا ليه ؟؟ ليه احنا اللى تبقالنا التجربة؟؟ ليه يارب دايما بتضطهدنا ليه دايما بتحاربنا ؟؟ ليه دايما بتسيبنا فى مشاكلنا ؟؟ عارفين … اهو ربنا عايز ده.. انك تكلمة … تكلمة حتى لو هتلومه تكلمة حتى لو هتقوله انت قاسى تكلمه عشان يبقى فيه اله فيه اله على الاقل انت حاسس بوجوده ودى الخطوة الاولى حاجه عجيبه…
أكمل القراءة »