إسلوبنا
-
مقالات عامة
ده مش إسلوبنا ( وأما نحن فلنا فكر المسيح)
ما حدث يوم الأحد 14-2-2010 في ميدان التحرير من مظاهرات لأول مرة من نوعها وهي تأخذ إسم "مظاهرات قبطية" مش إسلوبنا ولا إتجاهنا ، رغم أنه من حقنا ولأنه من حقنا لم يتدخل الأمن بشكل يناسب المظاهرات (عنف وضرب مثل مايحدث في معظم المظاهرات) ولكن هل هكذا خذنا حقنا ومنذ متى ونحن نترك الله ونتحدث للناس يا جماعة ربنا بيقول…
أكمل القراءة »