مقالات شبابية

لعبة سهلة…., …..!!!

image





إحساس كان بعيد عن تفكيري
إنك تحبي وتعشقي غيري
وانك تكوني لحد تاني مش أنا
وابكي عليكي طول حياتي كام سنة
بعد السنين … وبعد الحب الكبير
بقيت ندمان على القلب اللى انتحر
هان الحنين … واللهفة والتفكير
وضاع زمان … وضاعت احلى دنيا
انا كنت فاكرك مخلصة…وحتصوني حبي ليكي
واتاري عملة مخلصة … وقلبى ضاع من بين ايديكي
وزي ماخونتيني…بكرة حتخونيه
ده انا قلبي مش لعبة سهلة…وبإيديك تجرحيه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!