مقالات شبابية
لعبة سهلة…., …..!!!

إحساس كان بعيد عن تفكيري
إنك تحبي وتعشقي غيري
وانك تكوني لحد تاني مش أنا
وابكي عليكي طول حياتي كام سنة
بعد السنين … وبعد الحب الكبير
بقيت ندمان على القلب اللى انتحر
هان الحنين … واللهفة والتفكير
وضاع زمان … وضاعت احلى دنيا
انا كنت فاكرك مخلصة…وحتصوني حبي ليكي
واتاري عملة مخلصة … وقلبى ضاع من بين ايديكي
وزي ماخونتيني…بكرة حتخونيه
ده انا قلبي مش لعبة سهلة…وبإيديك تجرحيه
