القسم الادبي

طعم السعادة

…طعم السعادة…
خيال حلم ولا واقع اليم
حب و مودة ولا غدر سنين
لامتى هنفضل حاسين بانين
و لامتى الفرحة هتفضل جنين
نفسى اعرف طعمها
نفسى افهم يعنى اية اسمها
عاوزة اعرف هل هتيجى فى وقتها..!!
ولا الواحد هيفضل حزين؟
نفسى اعرف يعنى اية طعم السعادة
لو حد جربها يفهمنى يا سادة
قولولى
قولولى عشان اشرب ع نفسى قهوة سادة
انا مش بحسد اللى شاربينها سكر زيادة
انا بس نفسى يوصفولى معنى اسمها
و اية شكلها….و هل صح اللى بيتقال عنها؟
متستغربوش…..انا اصلى مجربتهاش
كان نفسى اشوفها و مشفتهاش
كان نفسى اعيشها و معشتهاش
لو هتيجى انا مستنية..
و لو مش جايةخلاص بلاش

انااسفة ع الحزن متزعلوش يا احلى اخوات بس استحملونى و قولوا رايكوا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!