س، ج

سؤال محرج !!!!!!!!!

سلام المسيح يا اجمل اعضاء
بصوا بقي كنت بعلم ابن اخويا اللي في اولي ابتدائي
شوية حاجات عن بابا يسوع وازاي بيحبنا وعن القديسين والقداس وكده يعني المهم
الواد سالني سؤال حقيقي معرفتش ارد انا هااكتب لكم السؤال بالظبط زي ماقاله
عمو هو ليه ابونا فلان عنده دقن هو لو حلقها بابا يسوع يزعل منه طب بابا
ليه مش عنده دقن طويله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياللا قول يا عمو قول بقي
فعلا ماعرفتش ارد عليه !!!!!!!!!!وقلت له يا حبيبي صلي وبابا يسوع ها يقولك ليه ولو مش قالك انا هاابقي اقولك ليه وهو دلوقتي بيصلي
بلييييييييييييييييز انقذوني وحد يرد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!