القسم الادبي
أسف لك يا sawsaw
أأأأأأأأأأأأأاية اللى بيحصل دة
كل ما اّجى البيت الاقى خلاف ونقار
اسمع كلام من هنا وهناك ونقاش وشجار
ويا ريتة فى نهايتة مفيد !!!
جرا أأأأأأأأأأأأأأأية يا شطار
أنا قلبى وفكرى فيكم أحتار
أختكم عملت موضوع فية أفكار
ترجو لكم الأعزاااااار
إذا كانت أساءت فى الكلام ودة عمرة ما صار
فية أعضاء رحبت بية مشكورة فى الرد علية بدون أعزار
—————–
تعال ياتونى تعااااااال أنت بداية المشوار
أنت سبب النقار
يانهار منك يانهااااااااااااااااار
تعال يا تونى تعال حد يقول لأختة صاو صاو
يا أبنى ميت مرة أقلك نقى الكلام ومتبقاش زى المنشار
——————
وأنت يا عم الماجيك دايما عامل فيها ملك
وتناقر مع أختك كمان
أختك بتقدملك دوا بأيديها يشفيك
تقلها سم قاتل؟ يا ساتر منك يا ستااااااااااار
وكمان موضوعك مش هيلاقى نجاح ؟
لييييييييييييييية يا حبيبى يا أغلى من نور عينى
رجعتنى للثانوية أيام زماااااان
وتوقيع أأأية اللى عملتة ؟
إياك فاكر بنيت الأهرامااااااااات
صدقنى ياحبيب قلبى أنا ماهو عارف أعمل توقيع ليا
مين يعملة ويقدمة ليــــــــــــا؟
ولية الإجر والصواااااااااااااااااااااب
ولو عاوز أتعابة قربت أقبض المعاش كمان
بصوا بقى يا أولادى يا حلوين
أأأأأأية اللى حصل منكم معايا
بولا أخوكم عاوز 5 سندوتشات فول وطعمية كمان
وبنتى جاسيكا عاوزة دوا كحة وسعال
وأختكم قمر14 الله يخليها فى وسطكم رايحا جايا
تعبتو الأستاذة حرااااااااااااام
وأنتوا عارفين الضغط عندى أشوية
ذوتوا المصروفات عليا
أدعيلكم الله يخليكم
مشاكلكم ؟ ذيادة ..ذيادة.. عليا
أرجوكم.. أرجوكم..رجعوا حب زمان !!!!
عاوز تقديم إعتزارات.. بدون مانرجع ..بدون كلام.. بدون ولا قيل وقال
سامع يا تونى يا ولدى
وأنت يا عم الماجيك كمان
بدون لا قيل ولا قال
أسمعونى هقولكم ؟؟؟
أبعد حاجة ها تبعدنى عنكم.. ليلة ونهار هتلقونى جنبكم
فى الخروجة الشهرية
ولا هقولكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هقدم أنا أعتزاراتى بدل منكم
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأسف ياسوسو يا بنتى على الكلام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام الرب معكم
اسمع كلام من هنا وهناك ونقاش وشجار
ويا ريتة فى نهايتة مفيد !!!
جرا أأأأأأأأأأأأأأأية يا شطار
أنا قلبى وفكرى فيكم أحتار
أختكم عملت موضوع فية أفكار
ترجو لكم الأعزاااااار
إذا كانت أساءت فى الكلام ودة عمرة ما صار
فية أعضاء رحبت بية مشكورة فى الرد علية بدون أعزار
—————–
تعال ياتونى تعااااااال أنت بداية المشوار
أنت سبب النقار
يانهار منك يانهااااااااااااااااار
تعال يا تونى تعال حد يقول لأختة صاو صاو
يا أبنى ميت مرة أقلك نقى الكلام ومتبقاش زى المنشار
——————
وأنت يا عم الماجيك دايما عامل فيها ملك
وتناقر مع أختك كمان
أختك بتقدملك دوا بأيديها يشفيك
تقلها سم قاتل؟ يا ساتر منك يا ستااااااااااار
وكمان موضوعك مش هيلاقى نجاح ؟
لييييييييييييييية يا حبيبى يا أغلى من نور عينى
رجعتنى للثانوية أيام زماااااان
وتوقيع أأأية اللى عملتة ؟
إياك فاكر بنيت الأهرامااااااااات
صدقنى ياحبيب قلبى أنا ماهو عارف أعمل توقيع ليا
مين يعملة ويقدمة ليــــــــــــا؟
ولية الإجر والصواااااااااااااااااااااب
ولو عاوز أتعابة قربت أقبض المعاش كمان
بصوا بقى يا أولادى يا حلوين
أأأأأأية اللى حصل منكم معايا
بولا أخوكم عاوز 5 سندوتشات فول وطعمية كمان
وبنتى جاسيكا عاوزة دوا كحة وسعال
وأختكم قمر14 الله يخليها فى وسطكم رايحا جايا
تعبتو الأستاذة حرااااااااااااام
وأنتوا عارفين الضغط عندى أشوية
ذوتوا المصروفات عليا
أدعيلكم الله يخليكم
مشاكلكم ؟ ذيادة ..ذيادة.. عليا
أرجوكم.. أرجوكم..رجعوا حب زمان !!!!
عاوز تقديم إعتزارات.. بدون مانرجع ..بدون كلام.. بدون ولا قيل وقال
سامع يا تونى يا ولدى
وأنت يا عم الماجيك كمان
بدون لا قيل ولا قال
أسمعونى هقولكم ؟؟؟
أبعد حاجة ها تبعدنى عنكم.. ليلة ونهار هتلقونى جنبكم
فى الخروجة الشهرية
ولا هقولكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هقدم أنا أعتزاراتى بدل منكم
أأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأأسف ياسوسو يا بنتى على الكلام
ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام الرب معكم
