يرعانى
-
التأملات الروحية والخواطر الفكرية
الرب يرعانى
الرضا … مما يسعدنى فى حياتى هو ان اتذكر حدث او شىء معين يربطنى بالاهنا الجميل , وانا هنا احبائى وفى اول موضوع لى بمنتدانا الحبيب , اود أن اتذكر معكم شىء او حدث جميل اعتبره من الاحداث التى اسست ايمانى برب المجد وبمحبته لنا… فى ذاك الوقت كنت فى التاسعة من عمرى , وكان والدى رحمه الله , غاية…
أكمل القراءة » -
مقالات عامة
امنيه فى العام الجديد
كل سنه وانتم طيبين كل عضو يدخل يكتب امنيه نفسة تحقق فى السنة الجديده وياربت لو تحققت فى السنة الجديده يبقى يعرفنا اما الى مش عايز يقول على الامنيه بيبقى اول متحقق يدخل يكتبلنا انها تحققت فى عام2008
أكمل القراءة »