وانتى..لسه
-
القسم الادبي
انا بتغير وانتى..لسه زى ماانتى
لسه زى ماانتى.. انا غيرت فى نفسى عشانك.. وبقيت حد مايعرفنيش.. كل مافيا بقى ألوانك.. علشان اللى مابينا يعيش.. وبقيت صوره بتتمنيها.. وتحبيها على بعضيها.. حتى إن كنت انا ضايع فيها.. بس عشانك..قلت ارضيها.. وبقيت زى ماعايزه اكون.. شكل وطعم وحس ولون.. وحبيب يرضيلك إحساسك.. بمشاعر حلوه على مقاسك.. لا بيتغير ولا بيخون.. ولا شايف غيرك فى الكون.. علشان بيحبك…
أكمل القراءة »