عملياً
-
س، ج
ليه مش قادر استفيد عملياً من كلمة الله
(سؤال) ليه مش قادر استفيد عملياً من كلمة الله ويبقى ليها فعل في حياتي الشخصية، مع أن كل حياتي فيها، حتى في هزاري وفي كل مسابقة اعملها بيها في الكنيسة، وكمان لما أحب اقعد واقرأ فيها باجيب فنجال قهوة جمبي علشان أقدر أركز فيها كويس؟ (الإجابة) حينما نفقد سر التقوى، أي مهابة الله كأب وسيد في حياتنا الشخصية، تصبح كلمته…
أكمل القراءة »