عملياً

  • س، ج
    ليه مش قادر استفيد عملياً من كلمة الله

    ليه مش قادر استفيد عملياً من كلمة الله

    (سؤال) ليه مش قادر استفيد عملياً من كلمة الله ويبقى ليها فعل في حياتي الشخصية، مع أن كل حياتي فيها، حتى في هزاري وفي كل مسابقة اعملها بيها في الكنيسة، وكمان لما أحب اقعد واقرأ فيها باجيب فنجال قهوة جمبي علشان أقدر أركز فيها كويس؟ (الإجابة) حينما نفقد سر التقوى، أي مهابة الله كأب وسيد في حياتنا الشخصية، تصبح كلمته…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!