ذاكر
-
مقالات شبابية
… " ذاكر " …
انا في ثانوية عامة ( تالتة علمي رياضة ) و مشكلتي عموما هي المذاكرة زي اي حد بس انا مش بذاكر خالص و حاسس اني كده هضيع انا عارف اي حد هيقولي ايه انا مش عارف انا كتبت الموضوع ده ليه اصلا و انا عارف الاجابات.. ابسط الاجابات : .. دي سنه اتعبها ترتاح بقية عمرك .. السنة دي هتحد…
أكمل القراءة »