خلقه
-
س، ج
لما ربنا عارف إن نهاية إنسان ما هى جهنم فلماذا خلقه إذن ؟
سؤال من إبنى العزيز لما ربنا عارف إن نهاية إنسان ( ما ) هى جهنم فلماذا خلقه إذن ؟ لما ربنا عارف إن فيه ناس هتقتل و هتسرق و و و _ خلقها ليه من الأول ؟ أنا أم فاشلة ما بأعرفش أجاوب
أكمل القراءة »