القسم الادبي

اين انتم يا شعراء المنتدى

اولا وقبل اى شئ انا بلوم وبعتب على نفسى قبل ان اعتب على شعراء المنتدى العظام
وذلك لقله تواجدى خلال الفترة السابقه لانقطاع النت عندى
لكن بتمنى بجد ان شعراء المنتدى ييجوا وينورا بيتهم من تانى

القسم اللى بجد كنت بتباهى وبشعر بالفخر لوجودى مشرفا به
لكثرة وتنوع مواضيعه
وللوجود الطاغى لمحبي كتابه الشعر والنثر

بتمنى بجد ان احنا نرجع من تانى وننشط قسمنا من تانى
وبتمنى من الشعراء انهم يرجعوا وينيروا سماء المنتدى بكتاباتهم الرائعه
واحاسيسهم الرقيقه

بتمنى من كل شاعر وكل شاعرة وكل صاحب قلم يدخل يقرأ الموضوع ده

يرد ويقول انا هنا وموجود بالفعل موش بالكلااااااااااااام
بالموضوعات والقصائد الشعريه موش بالمشاهده فقط






اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!