الصراحه
-
مقالات شبابية
اتمنى الصراحه ولا للنفاق !!
السلام لكم حبايب منتدى ارثوذكس ونقول مساء الخير مش هطول عليكو هدخل فى الموضوع على طول (ان كنت حساس وبتعرف معانى الاحساس اتفضل جاوب) فى البدايه اتمنى الصراحه الكامله منكم اتمنى ان لا ارى الا الصدق الذى فى داخلكم لاننى ساكون هنا معكم بكل صدق فكونو معى بقلوبكم وودعو الغرور والكبرياء قليلا ولنكن اليوم فى صدق مع انفسنا نخش على…
أكمل القراءة »