الجريئه
-
مقالات شبابية
ظاهرة الكسوف
انا عندى سوال وعيزة الاجابة من كل عضو سواء بنت او ولد :36_3_1: ياترى كسوف البنت عيب ولا ميزة وامتى يبقى عيب وامتى يبقى ميزة مستنية رائيكوم وازاى تكون جريئة يعنى مش بتكسف:36_3_16:
أكمل القراءة »
انا عندى سوال وعيزة الاجابة من كل عضو سواء بنت او ولد :36_3_1: ياترى كسوف البنت عيب ولا ميزة وامتى يبقى عيب وامتى يبقى ميزة مستنية رائيكوم وازاى تكون جريئة يعنى مش بتكسف:36_3_16:
أكمل القراءة »