البنات…..ادخل
-
مقالات شبابية
مراحل البنات…..ادخل اتفرج على البنات
السلام لكم احباب منتدى ارثوذكس ازيكوا يا معلمينالنهاردة جبتلكوا هدية من احلى الهدايا اللى فى الدنياعاوزكوا بقى النهاردة تضحكوا على البنات من قلبكوا علشان احنا بقالنا كتير مش بنضحك عليهم تعالوا نضحك شوية بقى معى بعض ونبدأ موضوعنا النهاردة بيتكلم عن (….. مراحل السحالى ….) البنات طبعا اكيد عارفينهم ههههههههههههه أولا: (………..مرحلة الولاده ……….) البنت في بطن امها بتعمل مشاكل…
أكمل القراءة »