اعترافى
-
س، ج
مشكلتى مع اب اعترافى
سلام ونعمة ليكم جميعا انا عندى مشكلة مع اب اعترافى وهى ….انى وقعت فى خطية ادانة للكهنة وللخدام (وانا واحدة منهم)فى تقصيرهم فى افتقاد الشعب وذهبت للاعتراف بها ولكنى فؤجئت برد اب اعترافى؟؟؟؟؟ ان الشعب كتير وكفاية اللى بيجولنا فى الاعتراف ومفيش وقت وانت شايفة ابونا فلان وابونا فلان (الاباء التانيين المشتركين معى) بييجوا القداس ويمشوا على طول (بيجروا فى…
أكمل القراءة »