احباب

  • التأملات الروحية والخواطر الفكرية
    خلى بالك من نفسك يارب !!

    خلى بالك من نفسك يارب !!

    مرة كان في…بنوتة صغيرة…. كانت بتصلي قبل ما تنام زى كل يوم وزى ما أتعلمت في مدارس الأحد قدام صورة حبيبها يسوع …. قالت بصوتها الرقيق ( بابا يسوع أنا بشكرك علي الحاجات الحلوة اللي أنت بتديهاني …متخلنيش أنام و أنا خايفة… و حافظ على بابا و ماما وخلي بالك منهم… ومن اخويا الصغير ومن أختي الكبيرة…..ومن تاسوني في الكنيسة…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!