مقالات شبابية

لو كلامي غلط صححلى

اسف جدا على الكلام الى هقولوا بس ارجو ان محدش يزعل منى
انا بجد خايف على القسم واتمنى له النجاح محدش يفهم عكس كده
الموضوع ان انا نزلت موضوع ومحدش رد عليه انا مش زعلان يمكن (bad)
بس محدش يشوفوا يبقى not bad
في حاجه تانى
انا مش بقول الكلام ده علشان زعلان ان محدش رد على الموضوع
i look
1 ان فى ناس مابتهتمش بعنوان الموضوع بتخش وترد علشان صاحب الموضوع his her name
2 مفيش حد بينزل مواضيع غير لينا ميخا or bebo_coach
why i d't now
i cant say المنتدى مش له توفيق
لان انا شايف الاقسام التانيه good انا بلاقى هنا التراني والافلام الى dvd بتاعهم مش وجود فى usa very good
اسف جدا
واسف لbebo ,lena
لو حد شايف انى غلط ممكن يصححلى
ولو حد زعل انا مستعد اسيب القسم
ولو محدش رد thank u ارجو التثبيت

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!