؟؟..انا

  • القسم الادبي
    ممكن اسألك ؟؟..انا ليه بحبك !!!!

    ممكن اسألك ؟؟..انا ليه بحبك !!!!

    ممكن اسأل!! ليه بحبك..؟ ليه قلبي راحته في حضن قلبك.. ممكن اعرف.. ؟ ليه ايامي بلا وجودك تموت.. ؟ وليه احلامي بلا نورك تموت ..؟ وليه من دونك يغطيني الحزن..؟ ويسجن شعوري السكوت..؟ ليه اضيع ان كنت غايب..؟ وليه اشوفك كل اهلي .. وكل نـــــــــــــاسي والحبايب..؟ ليه اشوف الدنيا ورديه معاك .. ليه احب اني اكون نجمة تضوي في سماك..؟…

    أكمل القراءة »
زر الذهاب إلى الأعلى

معاني الكلمات في الأصحاح

إغلاق

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please consider supporting us by disabling your ad blocker!