مقالات شبابية
متي نقول فات الوقت
اكيد كلنا حبينا
واكيد كلنا انجرحنا
هههههههههه
موضوعي زي اللي فات
مش بتكلم عن حبيب بس
او صديق
بس
بتكلم عن اي علاقة انسانية
امتي بعد ماتنجرح
تقول فات الوقت
اامتي تقولي فات الوقت لحبيبك الي سابك وماتقدمش ليكي وسابك
محتارة هو بيحبك ولالا
ومتنسيش انة سابك لضغط اهلك وناسك انك تتجوزي غير ة
وماتحركش وهل ياتري هل هتعزرية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما انت بقي امتي تقلها
فات الوقت
امتي تقلها لحبيبتك الي سابتك وجريت ورا الفلوس وماعرفتش تقف جنبجك وماوثقتش فيك
وانتظرت
وياتري هل لها عزرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كلنا بقي امتي هتقول لصديق او صديقتك فااااااااااات الوقت
كنت محتاجك تقف جنبي لما كنت تعبان وماوقفتش دلوقت وانا كويس جاي تسال عليا
وياتري هتسمحة ولالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارجو التفاعل

