لعبة المبدعين

مفتوح
ت
#1
شــوفــوا بقى ألفت لكم لعبه جـديـده، ما شفتهاش في أي حته، عشان كده يهمني رأيكم فيها.
اللعبه عباره عن قصه هنألفها كلنا سوا. كل واحد يقول جمله، جمله واحده بس، و اللي بعده هايضيف جمله، ده بعد طبعاً ما ياخد نسخه من اللي قبله عشان نعرف وصلنا فين. ضروري كل واحد ياخد نسخه من المشاركات اللي قبله و يضيف لها جمله عشان نتعايش مع القصه.
و بدايه القصه:
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
ح
#2
حلوه اللعبه.

قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
m
#3
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي........


ت
#4
ميرسي على مشاركتك يا مراد، بس إنت مالقتش رأيك في اللعبه
m
#5
لعبه جميله اوي
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
b
#6
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟

راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
اقعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازى اخدم ربنا على النت ازى بس ............
m
#7
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟

راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
اقعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازى اخدم ربنا على النت ازى بس ............
المهم دخل علي جوجل واقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب

ت
#8
إخواتي الأعزاء
them@ster
۝ مــراد®۝
bassem8800370
متشكر جداً على مشاركتكم الجميله

قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟

اقعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازى اخدم ربنا على النت ازى بس ............

المهم دخل علي جوجل واقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب

بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
ت
#9
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر
و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
اقعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازى اخدم ربنا على النت ازى بس ............


المهم دخل علي جوجل واقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب

بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فحاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم
m
#10
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............

المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .
بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم

فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,
m
#11
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............

المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .
بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم

فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,
قبل ماينعس كان بصص فوق في السقف وكان علي وجهه ابتسامه ساخره غير معروفه المصدر
وراح رايح في نوم عميق ووجد نفسه كانه اتخذ من حجرته و وجد نفسه في مكان كان لسه مروح من وهو...............

m
#12
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............
المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .


بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم

فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,

قبل ماينعس كان بصص فوق في السقف وكان علي وجهه
ابتسامه ساخره غير معروفه المصدر
وراح رايح في نوم عميق ووجد نفسه كانه اتخذ من حجرته و وجد نفسه في مكان كان لسه مروح منه وهو

السينما اللي كان فيها يحضر فلم رعب هوة وصحابو وبدأ يشوف كوابيس كتير لحد ما قام مرعوب ,
ت
#13
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............
المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .


بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم

فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,


قبل ماينعس كان بصص فوق في السقف وكان علي وجهه
ابتسامه ساخره غير معروفه المصدر
وراح رايح في نوم عميق ووجد نفسه كانه اتخذ من حجرته و وجد نفسه في مكان كان لسه مروح منه وهو

السينما اللي كان فيها يحضر فلم رعب هوة وصحابو وبدأ يشوف كوابيس كتير لحد ما قام مرعوب ,


راح الكنيسه و وقف وسط الخدام في الحوش قبل إجتماع الخدام
m
#14
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟
قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............
المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .


بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم
فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,




قبل ماينعس كان بصص فوق في السقف وكان علي وجهه
ابتسامه ساخره غير معروفه المصدر
وراح رايح في نوم عميق ووجد نفسه كانه اتخذ من حجرته و وجد نفسه في مكان كان لسه مروح منه وهو
السينما اللي كان فيها يحضر فلم رعب هوة وصحابو وبدأ يشوف كوابيس كتير لحد ما قام مرعوب ,


راح الكنيسه و وقف وسط الخدام في الحوش قبل إجتماع الخدام
وقرر يقولهم اي اللي حصل معاه من ساعة ما كان قاعد لوحدو لحد ما قام مرعوب من الكوابيس
ت
#15
قعد لوحده و شغل الكمبيوتر و معرفش هو عاوز يشغل ايه؟
راح قال الله عندي فكره جميله وهي اني اخدم ربنا علي النت بس ازي ازي؟؟

قعد يحرش فى راسه جامد ويفكر ازي اخدم ربنا على النت ازى بس ............
المهم دخل على جوجل وقعد يكتب خدمه خدمه رب المجد لغايه ما شاف موقع غريب .



بيحكي عن الخدمه و متاعبها و مشاكلها.
فخاف قال لأ، انا لازم افكر تاني قبل ما أقرر إني أخدم
فترك اللاب توب من ايدو وراح على سريرو وهوة نعسان وحيران يعمل ايه ,




قبل ماينعس كان بصص فوق في السقف وكان علي وجهه
ابتسامه ساخره غير معروفه المصدر
وراح رايح في نوم عميق ووجد نفسه كانه اتخذ من حجرته و وجد نفسه في مكان كان لسه مروح منه وهو
السينما اللي كان فيها يحضر فلم رعب هوة وصحابو وبدأ يشوف كوابيس كتير لحد ما قام مرعوب ,


راح الكنيسه و وقف وسط الخدام في الحوش قبل إجتماع الخدام
وقرر يقولهم اي اللي حصل معاه من ساعة ما كان قاعد لوحدو لحد ما قام مرعوب من الكوابيس
فضل يحكي لهم، واحده واحده بالتفصيل و هو متوقع إنهم ها يردوا عليه بأيات من الكتاب المقدس و من قصص القديسين، او أمثال السيد المسيح، لكنه إتفاجئ منهم لما ...........