تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد


  †† ارثوذكس †† > كل منتدايات الموقع > ادب وعلم وثقافة > القسم الادبي

القسم الادبي لمن يهوى الشعر والنثر وكتابة القصص والتاليف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 11 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Heart رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 06:06 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسامه سمسم مشاهدة المشاركة
جميل اوى يا موراااااااااااااااااااااا ا


عايزين من ده على طول
ميرسي ليك ياسمسم
بجد ردك هو الاجمل
ربنا يبارك حياتك

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 12 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Rose رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 06:09 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة armia1987 مشاهدة المشاركة
حلوة اقوى اقوى بجد ربنا يفرح قلبك

ميرسي ليك ياارميا
بجد ميرسي كتير لمرورك
ربنا يفرح قلبك ويسعدك يارب

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 13 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Rose رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-30-2009 - 03:10 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة halaemad2 مشاهدة المشاركة
حب فيك بكل اخلاص
حبك ووعدك وقالك مش هاكون غير ليك
ولا يوم هيزعلك لان من النسمه بيغيرعليك
طول مانت جنبه كان حاسس بألامان معاك
قلبى وعقلى بقو ملك ليك
يوم ماقولتلى بحبك كان قلبى هيموت عليك
بس ياخسارة
كل حبك طلع وهم كبير
وهم خلوا الحب حزين
وهم انت كنت السبب فيه
قالوا فى المثل اللى يحب مايكرهش
وانا حبيتك ولا عمرى هكرهك
علشان انت الحب اللى حببنى فى الدنيا
ميرسي ياقمر
نورتى موضوعى
ربنا يفرحك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 14 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-02-2009 - 09:30 PM ]



رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 15 )
nermos1982
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 394
تاريخ التسجيل : May 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,638
عدد النقاط : 18

nermos1982 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-02-2009 - 09:50 PM ]


احمدك يارب. لقيت حد يكمل المسيرة من بعدى .علشان بس محدش يقول انى بس اللى بنكد عليكم هههههههههه
بجد يا مورا كلماتك جميلة اوى اوى . ربنا يفرح قلبك يارب ويكون معاكى.ومستنيين بقية كناباتك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 16 )
اكرم رفعت
ارثوذكسي مكافح
رقم العضوية : 76593
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 154
عدد النقاط : 10

اكرم رفعت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-03-2009 - 01:15 AM ]


ايه الحلاوه ديه بجد الموضوع جميل تسلم ايدك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 17 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Heart رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-03-2009 - 01:39 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nermos1982 مشاهدة المشاركة
احمدك يارب. لقيت حد يكمل المسيرة من بعدى .علشان بس محدش يقول انى بس اللى بنكد عليكم هههههههههه


بجد يا مورا كلماتك جميلة اوى اوى . ربنا يفرح قلبك يارب ويكون معاكى.ومستنيين بقية كناباتك
هههههههههههههههههه
يبقى هتحمديه كتييييييييييييييير بقى
لا برضه انتى الاصل ياقمر
انا تلميذة متخرجه جديد من مدرستك
بجد ردك هو الاجمل
ومرورك اسعدنى جدا
ربنا يفرح قلبك ويبارك حياتك يارب

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 18 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Rose رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-03-2009 - 01:41 AM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اكرم رفعت مشاهدة المشاركة
ايه الحلاوه ديه بجد الموضوع جميل تسلم ايدك

ميرسي اوى اوى
صدقنى ردك هو الاجمل
ميرسي اوى لمرورك
ربنا يباركك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 19 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-06-2009 - 05:34 AM ]



ميرسي لجميع ردودكم


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 20 )
جانو
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 67680
تاريخ التسجيل : Jun 2009
مكان الإقامة : حضن الاب السماوى
عدد المشاركات : 256
عدد النقاط : 10

جانو غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 10-06-2009 - 07:05 PM ]


بسئل حالى كان مالك بس ومالى
حببتنى فيك وسبتنى بعد ما قلبى حبك بعتنى

كان ليه من الاول؟
كان نفسك وقتها تحب ولا وقت فراغ وقولت الحب يسد
قولت تسلى نفسك وخلاص
بحب اصلا مالوش اساس
بعد ما حبيتك جاى تقولى اذيتك
اذيتك بس ازاى؟
وانا قلبى حبك بكل احساس
خاف عليك من عيون الناس
حب فيك بكل اخلاص
حبك ووعدك وقالك مش هاكون غير ليك
ولا يوم هيزعلك لان من النسمه بيغيرعليك
طول مانت جنبه كان حاسس بألامان معاك
قلبى وعقلى بقو ملك ليك
يوم ماقولتلى بحبك كان قلبى هيموت عليك
احساسك رائع وكلماتك جميلة جدا وفوق الوصف وفى انتظار المزيد والمزييييييد من كلماتك الرائعة
الرب يباركك ويبارك فى حياتك وخدمتك وفى تقدم مستمر لاسم المسيح
اذكرونى فى صلواتكم


رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 01:03 AM.