تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد


  †† ارثوذكس †† > كل منتدايات الموقع > ادب وعلم وثقافة > القسم الادبي

القسم الادبي لمن يهوى الشعر والنثر وكتابة القصص والتاليف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

انا بصراحه بكتب اشعار كتير اوى بس اول مرة اكتب فى المنتدى هنا يارب تعجبكم كان ليه بسئل حالى كان مالك بس ومالى حببتنى فيك وسبتنى بعد ما

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

رقم المشاركة : ( 1 )
الصورة الرمزية my_life
my_life
ارثوذكسي بارع
my_life غير متواجد حالياً
 
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13
قوة التقييم : my_life is on a distinguished road
كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 12:42 AM ]


انا بصراحه بكتب اشعار كتير اوى
بس اول مرة اكتب فى المنتدى هنا
يارب تعجبكم

كان ليه

بسئل حالى كان مالك بس ومالى
حببتنى فيك وسبتنى بعد ما قلبى حبك بعتنى
كان ليه من الاول؟
كان نفسك وقتها تحب ولا وقت فراغ وقولت الحب يسد
قولت تسلى نفسك وخلاص
بحب اصلا مالوش اساس
بعد ما حبيتك جاى تقولى اذيتك
اذيتك بس ازاى؟
وانا قلبى حبك بكل احساس
خاف عليك من عيون الناس
حب فيك بكل اخلاص
حبك ووعدك وقالك مش هاكون غير ليك
ولا يوم هيزعلك لان من النسمه بيغيرعليك
طول مانت جنبه كان حاسس بألامان معاك
قلبى وعقلى بقو ملك ليك
يوم ماقولتلى بحبك كان قلبى هيموت عليك
بس ياخسارة
كل حبك طلع وهم كبير
وهم خلوا الحب حزين
وهم انت كنت السبب فيه
قالوا فى المثل اللى يحب مايكرهش
وانا حبيتك ولا عمرى هكرهك
علشان انت الحب اللى حببنى فى الدنيا
بعد ما فقدت الامل ف الحياه
حبك ليا كان كل حياتى
بس دلوقتى بقى فى ذكرياتى
انت وجعتنى وخليتنى بس لااّهاتى
وانت ولا همك
مش فاضى غير لا ارضاء غرور قلبك
بعد ما صدقت وعودك
قولتلى انا هكون ملك ايديكى
هحبك ومن النسمه هخاف عليكى
ولو النسمه عديت جنبك هشيلها بأيديا واحميكى
كل دة كان ايه
كدب وخداع
ولا غدر ونفاق
ولا ايه؟؟؟
لما انت مش بتحبنى
جيت ليه وقولتلى
كسرت قلبى واحساسي بيك
انا خلاص مش عايزاك
ووعد منى مش هرجعلك خلاص
انت بقيت صفحه مقفوله فى حياتى
يوم ما اقلبها هلاقيها فى ذكرياتى
حبـــــــــــــــك ليا كان ليه؟كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟ em2900.gif
يارب تعجبكم



;JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJhk gJJJJJdi?????


رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 2 )
Team Work®
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 2
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 15,692
عدد النقاط : 34

Team Work® غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 01:20 PM ]


حلو قوى الكلامات اشكرك جدا عليها


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 3 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Rose رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 01:59 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة team work® مشاهدة المشاركة
حلو قوى الكلامات اشكرك جدا عليها
ميرسي اوى ليك
مرورك اسعدنى
ربنا يفرح قلبك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 4 )
RoZaLeTa
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 31290
تاريخ التسجيل : Jun 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 784
عدد النقاط : 13

RoZaLeTa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 04:19 PM ]


الكلمات جميله اووي يا سكر
ميرسي ليكي بجد ... ومستنين حاجات حلوة زي دي كتيييير
ربنا يباركك يا قمر


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 5 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Heart01 رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 04:23 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rozaleta مشاهدة المشاركة
الكلمات جميله اووي يا سكر
ميرسي ليكي بجد ... ومستنين حاجات حلوة زي دي كتيييير
ربنا يباركك يا قمر
ميرسي ياقمر
وميرسي اوى على مرووووورك
ربنا يفرحك ويباركك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 6 )
halaemad2
ارثوذكسي مكافح
رقم العضوية : 65649
تاريخ التسجيل : Jun 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 131
عدد النقاط : 10

halaemad2 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 05:12 PM ]


حب فيك بكل اخلاص
حبك ووعدك وقالك مش هاكون غير ليك

ولا يوم هيزعلك لان من النسمه بيغيرعليك
طول مانت جنبه كان حاسس بألامان معاك
قلبى وعقلى بقو ملك ليك
يوم ماقولتلى بحبك كان قلبى هيموت عليك
بس ياخسارة
كل حبك طلع وهم كبير
وهم خلوا الحب حزين
وهم انت كنت السبب فيه
قالوا فى المثل اللى يحب مايكرهش
وانا حبيتك ولا عمرى هكرهك
علشان انت الحب اللى حببنى فى الدنيا


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 7 )
totty fruity
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 73002
تاريخ التسجيل : Aug 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 305
عدد النقاط : 10

totty fruity غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 05:20 PM ]


بجد جميله قوووووووووووووووووووووووى
واحساسها بجد رائع
ربنا يباركك
وتكتبيلنا تانى
ميرسى


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 8 )
my_life
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 78970
تاريخ التسجيل : Sep 2009
مكان الإقامة : Sohag
عدد المشاركات : 2,199
عدد النقاط : 13

my_life غير متواجد حالياً

Heart01 رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 05:23 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة totty fruity مشاهدة المشاركة
بجد جميله قوووووووووووووووووووووووى
واحساسها بجد رائع
ربنا يباركك
وتكتبيلنا تانى
ميرسى
ميرسي اوى ياقمر
ردك ومرورك هو اللى اجمل
ربنا يفرح قلبك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 9 )
اسامه سمسم
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 29619
تاريخ التسجيل : May 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 5,254
عدد النقاط : 11

اسامه سمسم غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 05:24 PM ]


جميل اوى يا موراااااااااااااااااااااا ا
عايزين من ده على طول

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 10 )
armia1987
ارثوذكسي مميز
رقم العضوية : 49291
تاريخ التسجيل : Feb 2009
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,804
عدد النقاط : 14

armia1987 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: كــــــــــــــــــــان لـــــيه؟؟؟؟؟

كُتب : [ 09-29-2009 - 05:47 PM ]


حلوة اقوى اقوى بجد ربنا يفرح قلبك


رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 01:10 AM.