تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد



القسم الادبي لمن يهوى الشعر والنثر وكتابة القصص والتاليف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


(ضحكت عليا) امير الاحزان

ضحكت عليا قالتلي ليا وهي جوة حضني كانت بتلعب بيا قالتلي عايشه ليا عاشقه نظره عنيه بتسهر يوماتي ليلي وايدها ماسكه ايديا بتبقي فحضن غيري مش عارف غلطه مين انا

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

رقم المشاركة : ( 1 )
امير الاحزان
ارثوذكسي مكافح
امير الاحزان غير متواجد حالياً
 
رقم العضوية : 26799
تاريخ التسجيل : Apr 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 118
عدد النقاط : 10
قوة التقييم : امير الاحزان is on a distinguished road
Lightning (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 02-27-2009 - 12:53 PM ]


ضحكت عليا
قالتلي ليا
وهي جوة حضني
كانت بتلعب بيا
قالتلي عايشه ليا
عاشقه نظره عنيه
بتسهر يوماتي ليلي
وايدها ماسكه ايديا
بتبقي فحضن غيري
مش عارف غلطه مين
انا ولا السنين
انا اللي مافهمتش
ولا خدعتني السنين
انا
هكتم جوايا صوتي
وهعيش كده في سكوتي
دا حبيبي خان قلبي
يا ذكري عدي وفوتي
واللي اتمني موتي
بكره يدور عليا
ضحكت عليا
قالتلي ليا
وهي جوة حضني
حضنها ماكنش ليا



(qp;j ugdh) hldv hghp.hk


رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 2 )
finyara
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 43349
تاريخ التسجيل : Dec 2008
مكان الإقامة : cairo
عدد المشاركات : 865
عدد النقاط : 10

finyara غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 02-27-2009 - 03:35 PM ]


كلام جامدجدا جدا
بس معلش تعيش تاخد غيرها يا جميل
هههههههههههههههههههه انا باهزر


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 3 )
جورج كرم كامل
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 7979
تاريخ التسجيل : Dec 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 233
عدد النقاط : 10

جورج كرم كامل غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 02-28-2009 - 01:25 AM ]


اذا ارت شيئا بشده فأطلق صراحه فان عاد لك فهو ملك لك الى الابد وان لم يعد فهو ليس لك من البدايه

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 4 )
عماد حسنى
شاعر المنتدى
رقم العضوية : 624
تاريخ التسجيل : Jun 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 9,092
عدد النقاط : 34

عماد حسنى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 02-28-2009 - 02:29 AM ]


كلماتك موقفها صعب جدا يا امير
بس كلماتك مؤثره وقويه جدا
منتظرين المزيد من كلماتك الجميله

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 5 )
امير الاحزان
ارثوذكسي مكافح
رقم العضوية : 26799
تاريخ التسجيل : Apr 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 118
عدد النقاط : 10

امير الاحزان غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 02-28-2009 - 01:32 PM ]


انا شكركم جداااااا علي مروركم


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 6 )
ميلاد صدقى
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 13214
تاريخ التسجيل : Jan 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,783
عدد النقاط : 19

ميلاد صدقى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 03-01-2009 - 09:24 PM ]


هكتم جوايا صوتي
وهعيش كده في سكوتي
دا حبيبي خان قلبي
يا ذكري عدي وفوتي
واللي اتمني موتي
بكره يدور عليا
ضحكت عليا
قالتلي ليا
وهي جوة حضني
حضنها ماكنش ليا


كلمات رائعة يا امير بس حزينة شوية ولكن حقيقية
والمثل بيقول تبقى معاك وتقسم لغيرك ربنا يصبرك
ويكون معاك ويباركك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 7 )
nermos1982
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 394
تاريخ التسجيل : May 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,638
عدد النقاط : 18

nermos1982 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 03-03-2009 - 08:03 PM ]


كلمات بجد رائعة يا ماريو .ربنا يفرح قلبك يارب بالانسانة اللى تستاهلك ويكون معاك دايما

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 8 )
متيلدا
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 48807
تاريخ التسجيل : Feb 2009
مكان الإقامة : قلب يسوع
عدد المشاركات : 1,148
عدد النقاط : 10

متيلدا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 03-03-2009 - 08:31 PM ]


روعةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ة كلمات دي ربنا يفرح قلبك


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 9 )
وردة حزينة
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 8670
تاريخ التسجيل : Dec 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 10,782
عدد النقاط : 28

وردة حزينة غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 03-03-2009 - 08:34 PM ]


احساس صعب وقاسى ياامير
بس كلماتك حلوه اوى
ربنا يفرح قلبك وتعيش وتكتبلنا

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 10 )
حنين سنين
ارثوذكسي برونزى
رقم العضوية : 37789
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 3,252
عدد النقاط : 10

حنين سنين غير متواجد حالياً

افتراضي رد: (ضحكت عليا) امير الاحزان

كُتب : [ 03-03-2009 - 08:50 PM ]


كلمات جميله اوى اوى لان احساسها صادق ربنا يفرح قلبك
تعيش وتكتب

رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حقك عليا عماد حسنى القسم الادبي 57 10-28-2012 03:32 PM
امير الاحزان ابن الدموع youssef.youssef القسم الادبي 7 06-19-2010 12:48 AM
عصابة المهيسين Narmar الضحك والفرفشة 22 04-10-2009 01:56 PM
Update مباراه هاله وباتشوكا واجمد كومينتات :: (( منقول للأفادة )) iloveusomuch قسم الرياضة 5 12-18-2008 11:19 PM
انفراد الحوار الكامل مع النجم بولا نجم استار اكاديمى ZEZOMERO الضحك والفرفشة 16 05-09-2008 12:19 PM

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 02:36 AM.