تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد



القسم الادبي لمن يهوى الشعر والنثر وكتابة القصص والتاليف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

بياناتي
 رقم المشاركة : ( 11 )
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه
رقم العضوية : 5852
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : فى بيتى فى الدور الثامن
عدد المشاركات : 9,852
عدد النقاط : 24

كيرو رافت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:03 PM ]


ميرسى لوجودك يا اجمل هنا فى الموضوع ويا رب يكون الموضوع عجبك

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 12 )
الناى الحزين
الكبير
رقم العضوية : 14667
تاريخ التسجيل : Feb 2008
مكان الإقامة : دوله الصعيد العظمى
عدد المشاركات : 8,925
عدد النقاط : 14

الناى الحزين غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:13 PM ]


ايه ياواد يا رافت ده؟
انت بتذاكر يا واد من ورانا ولا ايه؟

ايه الجمال ده ؟
جيبت الكلام ده منين يا واد انطق وقول؟

مالك انت ومال التأليف والشعر ها؟

على العموم هعديهالك بس المره دى علشان بس الكلام اللى انت كاتبه ده بجد جميل جدا وربنا يسعدك ويهنيك طوال ايام حياتك على الارض

اقبل منى مرورى وردى المتواضع
اخوك الناى

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 13 )
وردة حزينة
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 8670
تاريخ التسجيل : Dec 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 10,782
عدد النقاط : 28

وردة حزينة غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:21 PM ]


الله يارافت كلمات فى منتهى الجمال والروعه ميرسى ليك كتير

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 14 )
nermos1982
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 394
تاريخ التسجيل : May 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,638
عدد النقاط : 18

nermos1982 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:42 PM ]


كلمات جميلة اوى اوى يا رافت.انت كده تغيب تغيب وترجعلنا بحاجات تجنن
ربنا يباركك ويحافظ عليك ويفرح قلبك

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 15 )
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه
رقم العضوية : 5852
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : فى بيتى فى الدور الثامن
عدد المشاركات : 9,852
عدد النقاط : 24

كيرو رافت غير متواجد حالياً

رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:53 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الناى الحزين مشاهدة المشاركة
ايه ياواد يا رافت ده؟

انت بتذاكر يا واد من ورانا ولا ايه؟

ايه الجمال ده ؟
جيبت الكلام ده منين يا واد انطق وقول؟

مالك انت ومال التأليف والشعر ها؟

على العموم هعديهالك بس المره دى علشان بس الكلام اللى انت كاتبه ده بجد جميل جدا وربنا يسعدك ويهنيك طوال ايام حياتك على الارض

اقبل منى مرورى وردى المتواضع

اخوك الناى
ايه يا ابنى الكلام الجامد معقول كل الكلام ده ايه الردود الناريه دى انا ما استاهلش كل ده
ميرسى قوى يا اجمل ناااااااااااااى فى الدنيا على اغلى الردود
ميرسى ليك يا قمر

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 16 )
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه
رقم العضوية : 5852
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : فى بيتى فى الدور الثامن
عدد المشاركات : 9,852
عدد النقاط : 24

كيرو رافت غير متواجد حالياً

رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:58 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وردة حزينة مشاهدة المشاركة
الله يارافت كلمات فى منتهى الجمال والروعه ميرسى ليك كتير
ايه ده ايه ده معقوله اجمل واغلى ورده فى الدنيا فى موضوعى انا بجد موش عارف اقول لك ايه

بجد بجد ميرسى ليكى يا اغلى ورده على اجمل رد واحلى دخول

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 17 )
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه
رقم العضوية : 5852
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : فى بيتى فى الدور الثامن
عدد المشاركات : 9,852
عدد النقاط : 24

كيرو رافت غير متواجد حالياً

رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-15-2008 - 10:59 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nermos1982 مشاهدة المشاركة
كلمات جميلة اوى اوى يا رافت.انت كده تغيب تغيب وترجعلنا بحاجات تجنن


ربنا يباركك ويحافظ عليك ويفرح قلبك

ميرسى ليكى يا نانو يا قمر على ردك الجميل
وربنا يفرح قلبك ويحقق امنياتك ميرسى بجد لردك


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 18 )
MICKEY
ملك الكوميديا
رقم العضوية : 314
تاريخ التسجيل : May 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,150
عدد النقاط : 19

MICKEY غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-16-2008 - 03:19 PM ]


يخربيت عقلك بجد
ايه الفن ده
اسف طبعا علي التأخير في الرد ياباشا
انا لسه شايفها
بأمانه روعه وجميلة جدا
وعجبني قيها انك بتغازل الكنيسة
ربنا يباركك
وفعلا علي رأي المثل
اللي نفتكره موسي يطلع فرعووووون

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 19 )
عماد حسنى
شاعر المنتدى
رقم العضوية : 624
تاريخ التسجيل : Jun 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 9,092
عدد النقاط : 34

عماد حسنى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-16-2008 - 04:00 PM ]


جميل جدا جدا يا رافت
بجد كلمات رائعه
وسامحنى على التاخير غصب عنى
وعايزين نشوف من الكلمات التحفه دى كتير مفتقدينها اوى

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 20 )
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه
رقم العضوية : 5852
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : فى بيتى فى الدور الثامن
عدد المشاركات : 9,852
عدد النقاط : 24

كيرو رافت غير متواجد حالياً

رد: رساله الى من احببتها

كُتب : [ 07-16-2008 - 06:59 PM ]


اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mickey مشاهدة المشاركة
يخربيت عقلك بجد

ايه الفن ده
اسف طبعا علي التأخير في الرد ياباشا
انا لسه شايفها
بأمانه روعه وجميلة جدا
وعجبني قيها انك بتغازل الكنيسة
ربنا يباركك
وفعلا علي رأي المثل

اللي نفتكره موسي يطلع فرعووووون
بجد لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالا
داكتير عليا ميكى باشا عندى فى بيتى فى موضوعى
احمدك يارب
ربنا يخليك يا حبيب قلبى على كلامك الكبييييييييييير
جدا عليا
بجد بجد نورت الموضوع وزدته حلاوة وجمااااااال

رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عصابة المهيسين Narmar الضحك والفرفشة 22 04-10-2009 01:56 PM
لديك (1) رساله خاصه sarsora الموضوعات الشبابية 6 06-30-2008 09:49 PM
هذه رساله أبعثها الى حبيبتى البعيده عنى والتى احببتها أكثر من نفسى Michael_Sabry الموضوعات الشبابية 5 03-23-2008 12:39 AM

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 03:35 AM.