تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

†† ارثوذكس †† > كل منتدايات الموقع > المنتديات المسيحية العامه > المنتدى العام

المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

خبر حلو : المشكلة اتحلت في المنتدي المسيحي .. بنعمة يسوع المسيح وصلواتكم

عندي المرة دي خبر حلو : هو ان المشكلة اتحلت وبعتلي مدير الموقع برسالة ودي نصها : (((( طبعا انا زعلان منك جدا ودة ان كان يدل فعلا انك بتهتم

اضافة رد

gogo_micho
ارثوذكسي جديد
gogo_micho غير متواجد حالياً

خبر حلو : المشكلة اتحلت في المنتدي المسيحي .. بنعمة يسوع المسيح وصلواتكم

كُتب : [ 04-10-2008 - 06:50 PM ]

عندي المرة دي خبر حلو :
هو ان المشكلة اتحلت وبعتلي مدير الموقع برسالة ودي نصها :
(((( طبعا انا زعلان منك جدا ودة ان كان يدل فعلا انك بتهتم بالمنتدى وبتخاف علية لازم تعرف حضرتك ان المنتدى دة تعرض للاختراق من قبل المواقع الاسلامية كثيرا ونحن ببركة اصحاب المنتدى تغلبنا على هذة المشكلة وفعلا واجهنى مشاكل كثيرة وتغلبنا عليها اما بخصوص المكتوب فهذا ممكن تعديلة اما نحن حاليا مشغولين بصد الهجمات على المنتدى من قبل الجمعات الاسلامية وزم تعرف ان حضرتك فى وقت ما انت بتهتم بكتابة شكرا على الموضوع نحن نصد عنك هجومات لنحمى اسماء قديسينا الذى المنتدى باسمهم فتعليقك ليكن بالبناء وليس بالهدم لانك قرات شئ لا يلق فى حاجة حضرتك اسمها الرسائل الخاصة ممكن مراسلتى او مراسلت مديرة (ملحوظة مهمة جدا لم يتم مراسلتى على الرسائل الخاصة من قبل الموضوع دة) ولازم تعرف ان المحبة لا تظن اسوء
لازم حضرتك تعرف ان المنتدى دة بمجهود ذاتى يعنى ولا هو تابع الى كنيسة ولا لى مكان نحن رفعنا المنتدى دة لنمجد اسم ربنا من خلالة وتكريما للشهيد العظيم ابو سيفين وامنا الغالية تماف ايرينى ولو كنت حضرتك بتعرف تصمم استايل ياريت تقول لينا
تم حل المشكلة )))
وفعلاً يا أخوتي انا ضيفت موضوع جديد ما لقيتش القوانين دي وفرحت جداً إن ربنا موجود معانا في حربنا ضد عدو الخير وانا من هنا بقول أي حد يعرف يصمم استايل او له في البرمجة يشترك في المنتدي ده عشان يستفيدو منه ومن خبراته وده اسم المنتدي ( منتدي أبو سيفين وتماف ايريني )
www.abocefen-tamf.com
وشكراً ليكم ولمشارتكم في الموضوع عشان انا بجد كنت محتاج أراءكم ليا وصواتكم كمان اللي حركت مشاعري جداً بس بجد ياريت علي طول نكون ايد واحدة ضد اي حد ونقف كلنا مع بعض في الشدة والفرح هي دي القوة روح الجماعة والتعاون والمحبة المتبادلة
أخوكم
جورج

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
aymonded
ارثوذكسي ذهبي

aymonded غير متواجد حالياً

افتراضي رد: خبر حلو : المشكلة اتحلت في المنتدي المسيحي .. بنعمة يسوع المسيح وصلواتكم

كُتب : [ 04-10-2008 - 09:29 PM ]

سلام لنفسك يا محبوب يسوع
كان لنا موقع زمااان واتهكر عليه واتكتب في أوله آيات قرآنية على أنه أتهكر عليه من مسلمين ؛ ولكن اكتشفنا صدفة أن من هكر عليه ولد مسيحي عنده حوالي 19 سنة ومسيحي وهو من اعترف بهذا وارانا كيف هكر على المنتدى ...
وأوهمنا – في البداية - أن التهكير من واحد مسلم أساساً وكان واخد الموضوع مجرد مزحه

ربنا يرحمنا من طياشة المراهقة ؛ وعلى فكرة معظم اللي بيهكروا ما هما إلا مجموعة من المراهقين ؛ لأن معظم الأعمار تتراوح من 17 إلى 21 سنة

ويا محبوب يسوع : إيه المشكلة لو اتهكر على منتدى ، الأهم إننا نحيا حياة التقوى ولا ننفعل ونحيا بأعصابنا ، بل لنا أن نصلي من أجل إخوتنا ومن لا يعي المحبة ؛ ولا ننسى الرب يسوع نفسه غفر لصالبيه ؛ وأيضاً القديس استفانوس أول الشمامسة وأول الشهداء غفر لراجمية ، أفلا نغفر نحن أيضاً لكل من أساء إلينا !!! بل ونصلي ونصوم من أجلهم !!!

النعمة معك

رد مع إقتباس
بياناتي
جرجس رمزي
ارثوذكسي متألق

جرجس رمزي غير متواجد حالياً

افتراضي رد: خبر حلو : المشكلة اتحلت في المنتدي المسيحي .. بنعمة يسوع المسيح وصلواتكم

كُتب : [ 04-11-2008 - 12:33 AM ]

شكرا ليك على الخبر الحلو ده
بجد انا فرحت جدا جدا
وده بيأكد ان ربنا معانا في كل وقت
وفي اي مشكله بيمد ايده ويحل
شكرا ليك
وانا هاشترك في المنتدى
صلي من اجلي

رد مع إقتباس
بياناتي
جرجس رمزي
ارثوذكسي متألق

جرجس رمزي غير متواجد حالياً

كُتب : [ 04-11-2008 - 12:36 AM ]

يااااااااااااا جورج
ياريت تعدل لينك المنتدى لأنه تقريبا في مشكله
انا حولت ادخل منه مش عارف

رد مع إقتباس
بياناتي
gogo_micho
ارثوذكسي جديد

gogo_micho غير متواجد حالياً

كُتب : [ 04-11-2008 - 03:49 AM ]

شكراُ ليكم وعلي اهتمامكم بالموضوع وده يعلمنا ان لما يكون في مشكلة لازم نتحد ونصلي
وبالنسبة للموقع مكن تدخلو من البحث في جوجل علي ( منتدي ابو سيفين وتماف ايريني )
وربنا معاكو

رد مع إقتباس
بياناتي
rinar
ارثوذكسي جديد

rinar غير متواجد حالياً

كُتب : [ 04-11-2008 - 05:18 AM ]

انا مكنتش عارفه المشكله ايه لانى اشتركت بيه واتبعتلى على الايميل
عشان افعل العضويه وكان مكتوب فى اولها السلام عليكم ورحمه .............
انا استغربت جدا سعتها
لكن دلوقتى فهمت ربنا يستر علينا وعلى كل المنتديات المسيحيه
وينجينا من عدو الخير ويبعد عننا
ربنا يباركم

رد مع إقتباس

اضافة رد