تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد



كلام فى الممنوع اعرض و تناقش معنا فى موضوعاتك الثقافية العلمية

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

سلام و نعمة لكل اعضاء الغالي ارثوذوكس حلقة انهارده حلقة مختلفة عن اي حلقة قبل كده في نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس حلقة فيها حاول ملك الكوميديا ان يتخلي عن

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

رقم المشاركة : ( 1 )
الصورة الرمزية bolalover
bolalover
ارثوذكسي ذهبي
bolalover غير متواجد حالياً
 
رقم العضوية : 2267
تاريخ التسجيل : Sep 2007
مكان الإقامة : الزقازيق
عدد المشاركات : 6,510
عدد النقاط : 12
قوة التقييم : bolalover is on a distinguished road
Icon101 نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:04 PM ]


نأسف الازعاج ارثوذوكس mickey 59496450oq3.jpg

سلام و نعمة لكل اعضاء الغالي ارثوذوكس

حلقة انهارده حلقة مختلفة عن اي حلقة قبل كده
في
نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس
حلقة فيها حاول
ملك الكوميديا ان يتخلي عن كل مبادئ الكوميديا
و لاكن طبعه غلب و قلبه سيطر
معانا انهارده
انسان بطبعه كوميدي
و بقلبه طيب
و بروحه نشيط
و بنشاطه بيلم الاسرة في بيتها
انسان يرهب و يخاف الاهانة لبيته
انسان حب بيته ارثوذوكس من كل قلبه
مشرف عام منتديات ارثوذوكس
و هو
ملك الكوميديا
MICKEY

بولا :مايكل سامي منور معانا البرنامج يا ملك الكوميديا
ميكي :
شكرا يابولا وفعلا برنامجك محتاج يتنور وليس بالأعضاء ولكن بنوعية الاسئلة
بولا : هههههههه بداية جميلة منك يا ملك الكوميديا و ياريت تبتدي و تعرفنا علي مايكل سامي ببطاقة تعارف لذيذة ؟؟
ميكي :
مايكل سامي
24.5 سنة
خريج كلية الاداب جامعه القاهرة قسم اللغة العبرية لغات
اعمل في الخدمة الصوتية بموبينيل
من الجيزة

بولا : ميكي مشرف عام منتدي ارثوذوكس .. ايه هي اصعب المواقف الي بتقبلك في الاشراف العام ؟؟
ميكي :
مفيش صعوبات ولا حاجه انا مش بنحت في الصخر
ولكن بتوصل ساعات بكون مش عارف ارضي مين .. واحد منزل موضوع والاداره بتقولي شيله وصاحب الموضوع اكيد مش عاوزني اشيله
ببقي في نوع من انواع المسايسه شوية هنا وشوية هنا لحد مالموضوع يتم

بولا : اغلب تعاملك في المنتدي بيتم بقلب ميكي ملك الكوميديا ولا بقلب ميكي المشرف العام ولا بقلب مايكل سامي ؟؟
ميكي :
هقولك يابولا من خصائص المشرف العام انه يعتمد مواضيع جميع الاقسام ويعتمد رسائل الزوار ويمسح موضوع مش عاجبه وينقل موضوع من مكانه
بس انا مش حابب اتعامل كده
انا مش بعتمد مواضيع
بتركها لهيما واستاذ ايمن يعتمدوها بمعرفتهم
وكمان مش بحب اتعامل بمايكل سامي عشان كل واحد واره همومه الشخصية
ولكن قناعي المفضل هو الكوميديا
تقدر تقول عليا مشرف كسوووول جدا
لاني ساعات بشوف مواضيع بتكوم في اماكن خطأ وبسبها ومش بنقلها عشان اصحابها ميزعلوش وطبعا هيما بعد مايشوف الحلقة دي هيطردني من الاشراف انا عارف

بولا : ايه هي اكتر حاجه بتسعد ميكي في ارثوذوكس ؟؟
ميكي :
ببقي فرحان اوي بجد لما بلاقي كل الناس اللي انا اعرفهم ردودهم نزله سلخ ورا بعض علي المواضيع
لكن الوقتي حاسس ان في منهم كتير انشغل
ببقي فرحان لما اخر عشرين موضوعع اللي تحت في المنتدي من تحت
لكل اسامي الناس اللي ردت ناس من حبايبي اللي بحبهم اوي واتمني ميسبوناش لأي ظرف من الاسباب

بولا :بنسبة كام في الميه يمثل منتدي ارثوذوكس في حياة ميكي ؟؟
ميكي :
ميه في الميه وهو كل حياتي
انا علي فكرة مدخل نت مخصوص وبسرعه عالية جدا عشان خاطر ارثوزكس
وفي البيت بابا بيقولي مايكل دوت كوم
وفي الشغل بفتح ارثوزكس
ولو في المواصلات بامانه بدخل علي المنتدي من موبايلي
انا بقعد علي المنتدي من 10 صباحا حتي الواحده ليلا
يوميا
مع مراعاة فروق التوقيت
نأسف الازعاج ارثوذوكس mickey biggrin.gif

بولا :طيب من ضمن الحاجات الي وجدها فريق العمل في ملفك الشخصي هي ان في ناس قالت عليك انك منافق في ظهورك في نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس و ده بسبب رايك الي ظهر في الحلقة الي فاتت ... تقول ايه للناس دي ؟؟
ميكي :
لا انا مش منافق ولا حاجه
الناس قالت كده لمجرد اني مش حابب البرنامج وفي نفس الوقت طالع في البرنامج
فأنا احب اقولهم
رساله انا دخلت الحلقة دي مخصوص لسببين
اولهم ان في ناس كتير اتمنت اني اكون موجود معاك في احدي الحلقات والناس دي عشان بعزها انا وافقت

تاني سبب وهو الاهم عشان كنت حابب اقول رأي وبصراحه في البرنامج
وهو
هتعرفوه في اخر الحلقة


بولا : ميكي دائما بيكون طرف في حل اغلب مشاكل المنتدي .. هل مشاكل المنتدي بتاثر علي حياتك الشخصية ؟؟
ميكي :
بتأثر من حيث حاجه واحده
لما ادخل احل مشكلة واتوسل علي احدي اطرافها
احدي الاطراف يوافق ويعمل حساب لتوسلي هذا
واحدي الاطراف التانيه مش يعملي اعتبار ولا خاطر
فبزعل منه بصراحه بس مش ببينله بس بخبي زعلي في قلبي
واقول اعرف صاحبك وعلم عليه

بولا :طيب تعال معانا يا ميكي لفقرة اسم واحد لكل مين .. و انت اكيد عارفها
ميكي :
عارفها
بولا : مين تقوله ملكش دعوة ؟
ميكي :
انت انت انت انت انت انت انت
بولا : مين تقوله سو سوري ؟
ميكي :
ظريف حبيبي علي مقالب زمان
بولا : مين تقوله شكرا بجد ؟
ميكي : ميسو
بولا : مين تقوله اعقل ؟
ميكي :
اقولهالك انت برضو يابولا
بولا : مين تقوله وحشتني ايامك ؟
ميكي :
توني الجامد
بولا : مين تقوله ارجع و انسي ؟
ميكي :
مفيش
بولا : مين تؤامك ؟
ميكي :
رافت
بولا : مين بتروحله ديما في مشاكلك ؟
ميكي :
هيما
بولا : مين بتخاف علي سرك معاه ؟
ميكي :
اسراري جوايا مش بقولها لحد
بولا : مين ممكن تديله اسرارك ؟
ميكي :
ميكي
بولا : مين غيابه بيكون تعب ليك ؟
ميكي :
اي حد اعرفه بامانه
بولا : طيب يا ميكي تعال معانا لاسئلة الحوار العادي .. و نقولك انت حبيت كام مرة في حياتك ؟
ميكي :
سوري يابولا محبش حد يتدخل في خصوصياتي
بولا : ميكي ياريت تعرف ايه رايك في الحب عن طريق النت او الي بيكون بدايته من علي طريق النت ؟؟
ميكي :
بص يابولا انا عمري ماحبيت من عن طريق النت ومش بشجع اي حد يحب عن طريق النت ولكن بعترف بالاعجاب عن طريق النت
وبعد الاعجاب بالشخصية عن طريق النت بيتم مقابله في الكنيسة مثلا
ومن هنا بيبدا الحب
والمفروض بالنسبة للبنت تكون معرفاهم في البيت ومعرفه اب اعترافها
بهذا اللقاء
ولكن حب علي طول بحد لا ش
شفتوا ولا اعرفوا
يبقي كلام خطأ لأن النت بيداري 100% من الحقيقة

بولا :ميكي صاحب لقائات الجبابرة هل تتوقع في يوم انهاء هذه اللقائات ؟؟
ميكي :
بولا هقولك علي حاجه نهر النيل مليان بالمياه وكل الناس بتشرب منه
هل هيجي في يوم ونهر النيل هيجف
اكيد لا لأن ربنا بينزل مطره عشان النهر لا ينتهي ابدا
كذلك الخروجات الشهرية كتير بيجي
وطول مافي محبة طول ماهيبقي في خروجات شهرية
وعمرها ماهتجف الا بجفاف المحبة

بولا :امته يا ميكي حسيت ان كل المنتدي اثر عليك بشئ من الحزن جواك ؟
ميكي :
لسه مجتش اللحظة اللي احزن فيها حزن حقيقي بسبب المنتدي
بولا :طيب في حلقتك يا ميكي هيكون في شئ مختلف و هو اني هديك اسامي و كل اسم تبعتله رسالة خاصة بيه
ميكي :
اوك اتفضل
بولا : هيما ؟
ميكي :
اقوله ياهيما دايما مصدرك معايا في كل صغيرة وكبيرة بس مش عارف النحس مني ولا منك
بولا : الناي الحزين ؟
ميكي :
اقوله انه انسان طيب جدا جدا بس بلاش يتصدر في الهيافات عشان بيكون مستفز ساعتها
بولا : مانو ؟
ميكي :
احب اقول لمانو اني بأمانه مش زعلان منك ولا حاجه من ساعت المقلب اياه عشان هو مازال حاسس بالزنب واحب اقوله انه راجل بالرغم من صغر سنه
بولا : ظريف ؟
ميكي :
ظريف انسان شهم جدا جدا بره المنتدي اما داخل المنتدي تعليقاته تكون قاسية في بعض الاحيان
بولا : توني الجامد ؟
ميكي :
توني حبيبي شخصية بحبها جدا جدا وانسان يحب يسمعلك لو بتحكيله مشكلة ما بس مشكلته انه بارد الي ابعد الحدود
وانا دايما
بقوله انت مش توني الجامد ولكن انت توني البارد

بولا : بولا لافر
ميكي :
بص يابولا انا ليا رائيين ليك واحد بولا لوفر صاحب برنامج ناسف علي الازعاج وبولا لوفر خارج المنتدي
ممكن اقول الاتنين

بولا : اتفضل
ميكي :
بولا لوفر خارج المنتدي انسان شهم وواد يسلك في الحديد ومن مواقف شفتهاله بره تديله اكبر من سنه بكتير
بولا لوفر صاحب برنامج نأسف علي الازعاج
حبيبي بولا انا عاوز اقولك علي حاجه انت لو هدفك نبيل فعلا وعاوز تصلح مابين الاعضاء كنت شوفت في خلافات مابين مين ومين وتصالحهم علي الميل مش علي الملئ ولكن انت بتحب تفرح في الناس وتشمت فيهم وتتفرج من بعيد علي الخناقات اللي هتدور مابينهم واستفزتني جدا وانت بتقول لعماد حسني في حلقته انك اختارت البرنامج ده طريق ولازم تكلمه ومستعد تتحمل اي عواقب تحصلك بسببه بزمتك ياشيخ مش مكسوف علي دمك ده انت اول مالردود نزلت عليك زي السلخ في احدي الحلقات كنت عامل زي الفار المبلول اللي عاوز يستخبي في اي حته ويهرب من الاعضاء وجريت كلمتني امسح الموضوع

بولا : مينا33211
ميكي : ههههههههههه
هحكيلك موقف حصل بيني وبين مينا عيلي الميل
عشان يلطف الحلقة بدل الكئابه اللي انا بقولها من الصبح دي

بولا : احكي
ميكي :
مينا غاب فترة كبيرة جدا عن المنتدي
ولما قابلته علي الميل من حوالي اسبوع فضلت اقوله يامينا ارجع من تاني المنتدي بيناديك والكل منتظرك معانا ترجع من تاني
فلقيتك بيقولي
انت تعرف ممثلين
بقوله اه انا اشتغلت في التمثيل فترة بسيطة
فبيقولي انت معاك ارقامهم
فبقوله لا يامينا مش كلهم معايا ارقام قليله
فسألته ليه
قالي اصلي بفكر اشتغل في السياحه
فأتصدمت من الرد بصراحه
وبعد كده قولتله انت معاك لغات طيب عشان تشتغل في السياحه
فقالي رد افظع من الاولاني
لقيته بيقولي انا بدأت فعلا اخد كورسات كمبيوتر
ده جزء بسيط من حوار كله الغاز لم افهمها من مينا ولكن سوف اسئل عن حل هذه الالغاز من المفتش كورمبو

بولا : طيب تحب بقا تقول ايه لمينا ؟
ميكي :
احب اقوله انه احلي حاجه عجباني فيه وبتضحكني من قلبي انه علي طبيعته جدا في ردوده
واحلي حاجه يامينا عجباني فيك هي توقيعك
واتمني يابولا تاخد كوبي من توقيع مينا وتحطة اقتباس في المموضوع ده
واتمني مش يزعل مني عشان بامانه بحبه وبحب اهزر معاه

بولا :طيب يا ميكي تفتكر ان الدنيا بقت هديا دلوقتي في المنتدي يعني اي خلاف او اي شئ حصل في الفترة الاخيرة خلاص انتهي ؟؟؟
ميكي :
بص يابولا هكلمك بصراحه انا حاسس ان الدنا هديت من الظاهر فقط ولكن اللي في القلوب في القلوب
واحب اقول لأي حد زعلان من اي حد وهما عارفين نفسيهم كويس
اننا اخوات وولاد معمودية واحده
اننا داخلين علي سنة جديده
واتمني نقطع كل صفح الخلافات ونودعها مع السنة اللي هتغور ببلاويها

بولا :طيب يا ميكي بما ان السنة الجديدة دخلة قولي هتكون فين ليلة الكريسميس؟؟
ميكي :
عاده عندي متخلفة شوية ممكن الكل يتريق عليا فيها
يوم راس السنة بطفي نور الشقة كلها
وبولعها تاني
وبدخل الحمام اشد السيفون
ولما والدي سألني في مرة ليه شديته
فقولتله بشده علي السنة اللي غارت
اتمني الجميع يشد السيفون يوم 31/12/2008
الساعه
12.00

بولا : ايه سر حب ميكي للبرابير ؟؟
ميكي :
سؤال عجيب يابولا
البرابير دي متجيش واحد علي عشرة من اللي بعمله لأصحابي في الكنيسة يابولا انتوا في رحمة بامانه
انا في مرة
مليت بقي ميه وعملت نفسي قدام اصدقائي في الجامعه
اني عاوز ارجع ومصدع
وكان بقي مليان ميه
وفي بنت من اصحابي بتقولي طيب ريح واقعد
رحت نزلت كل الميه اللي في بقي البنت فكرتني برجع حقيقي
بأمانه يابولا لقيتها بترجع جمبي حقيقي
كافية قرف يابولا لحد كده عشان سومعت البرنامج
وهو مش ناقص بصراحه
ههههههههههههههه

بولا : طيب يا ميكي تعال معانا لفقرة 4 اجابيات و 4 سلبيات

ميكي :
الفقرة دي بالزات انا مش هقول غير ايجابية وسلبية فقط لا غير
بولا :اشمعنا ايجابية واحدة بس و سلبية واحدة بس ؟
ميكي :
لان لو اعرف واحد فيه اربع سلبيات ده انا اكيد هولع فيه
هههههههههههه
نبدا بمين ؟؟

بولا : بوبا علشان قاعد جنبي و انا بعمل معاك الحوار و هيموت و يطلع اسمه في البرنامج العالمي نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس
ميكي :
احب اقول بالعند فيه انه شخصية عديمة الملامح ومش لقيت في ايجابيات خالص ولكن من الممكن ان اذكر له تسعين سلبيه
بولا :طيب اذكر سلبية واحدة و اجابية فيها نفاق من نفقاتك
ميكي :
بوبا عجبني فيه انه مرح وبيحب الضحك مش كئيب يعني
سلبياته يوم اليكس وهو فاهمني كويس اوي اوي وان الله ستار حليم

بولا :ههههههههههههههههههههههههه ههههه قاعد جنبي ميت علي روحه من الضحك
طيب معانا مدخلة تليفونية من العضو بوبا و بيوجه كلمة لميكي و يقول ولا تسيحلي ولا اسيحلك لاقوم اجيب الملاية و اردحلك

ميكي :قول لبوبا اتكلم علي أدك ياللي الزمن هدك وعرفه اني خريج الاداب قصدي كلية الاداب

بولا : بيقولك الي بيته من ازاز ميحدفش الناس بالطوب و علي فكرة هو ماسك في ايده طوبة دلوقتي
ميكي :
قوله اللي بيته من ازاز ميغيرش هدومه في الصالون
بولا : ولا ليلة راس السنة يشد السيفون.. الظلمة مبتسترش

طيب يا اظاهر الخط قطع مع العضو بوبا بسبب الظلمة

نكمل و نقول الاستاذ ايمن
ميكي :الاستاذ ايمن محبوب المسيح وبجد بيعجبني فيه ردوده اللي بتجبرك انك تحترمه عشان هو مش عضو عادي ولكنه اغلي غالي
سلبياته من وجهة نظري ان مواضيعه بتكون طويلة جدا جدا بتخليني اجي عند ربعها وانام قدام الكمبيوتر
بولا : الناي الحزين ؟
ميكي :
ايجابياته ان لما بيرد رد علي موضوع بيكون قراه كله فعلا يعني مش رد جبران خاطر
سلبياته انه صعيدي
بولا : فادي الماجيك ؟
ميكي :
ايجابياته انه مرح جدا لأبعد الحدود وتعليقاته وكومنتاته بتضحكني من قلبي بجد
سلبياته انه جبان مووووووووز
او مش جبان متردد اوي
وعلي رأي الشاعر رامي صبري
كلمه كلمة توديك وكلمة تجيبك

بولا :طيب انا احب اوجه رسالة لفادي من هنا و ارجو ميكي يعلق عليها .. باب الاوضة بتاعتي يا فادي لسا باسورد تحب ابعتلك الاكونت بتاعي تدخل بيه علي باب اوضتك ...
ميكي :
هههههههههههههههههه فادي احسن واحد في مصر ابوه يهزقه وهو بيكمني مايك وانا اكتر واحد اتشمت من ابو فادي
بولا : تحية خاصة من فرق عمل برنامج نأسف علي الازعاج للسيد / والد العضو فادي الماجيك
ميكي :
هههههههههههههه ماشي ياعيل ياتيت ده انا حتي محترم معاك من بداية الحلقة وبنقي ردود حلوة في حقك
وفي حق البرنامج
نزل اللي انا قولته ده

بولا : والهي بجد ده واضح جدا جدا جدا بصراحة يا تيت يا ابن التيت نكمل الحلقة علي خير علشان مش اقتلك انهارده
ميكي :
نكمل
بولا : ورده حزينة
ميكي :
ايجابيتها البت دي بتحس اني مضايق قبل اي حد تاني وبجد بشكرها علي قلبها الطيب اوي ده
سلبياتها انها حساسه زياده عن اللزوم

بولا : عماد حسني
ميكي :
عماد طيب جدا ومن الناس اللي فخور اني عرفتها علي ارثوزكس سلبياته انه مش واثق من نفسه بدرجة كبيرة يعني تقدر تقول متردد حبتين
بولا :طيب يا ميكي تعال معانا لاسئلة الحوار العادي و نقولك بتحب الصراحة ؟
ميكي :
احب الصراحه اللي متكونش مصحوبة بوقاحه
بولا : طيب بكل صراحة و من غير وقاحة قول كلمة لكل منتدي ارثوذوكس الي هتختم بيها حلقتك و كلمة لنأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس و فريق عمل البرنامج المكون من 6 افراد
ميكي :
طيب استاذ بولا في كل حلقة انت متعود تقول للضيف يسألك تلات اسئلة
هو انا برجل واحده ولا طايرالي عين مثلا

بولا :يا عم ده في اخر الحلقة بعد الكلمة اصبر عليا بس و اتقل علي الرز
ميكي :
احب اقول للمنتدي كله من اول زائر حتي المدير العام اني بأمانه الللله بعشقكم وبحبكم من قلبي وطول الوقت علي ارثوزكس وياكم واحب اقولكم ان الخروجه الشهرية الاولي انا اترفدت من شغلي عشان المدير قالي يالشغل يالأجازة وساعتها اخترت الاجازة عشان اشوفكم

وفي كتير عاني معايا هذه المأساه لو تفتكروها
اما فريق العمل علي عيني وعلي راسي
واتمني من بولا مش يزكر اساميهم خالص عشان يابولا
كفاية نكرهك انت بس بسبب ام البرنامج ده
استر عليهم
اما نأسف علي الازعاج ياارثوزكس
احب اقوله ومن كل قلبي
انه
بامانه الله
وحقيقي ومن غير نفاق ولا مجامله
انه
برنامج فاشل جدا جدا واللي يقول انه كويس يبقي منافق او بينافق نفسه البرنامج الناجح هو اللي يزود عدد اعضاء المنتدي وكمان يزود الحب والترابط مابين الاعضاء اما برنامجك من ساعة ماتعمل وحصل مشاكل بين الاعضاء بقي عدد تسجيل الاعضاء الجدد قليل جدا كان بيسجل كل يوم 120 عضو جديد علي المنتدي من ساعه مالمشاكل حصلت وحصل خلافات وبانت في توقيعات الاعضاء بقي بيدخل علي المنتدي 35 عضو جديد فقط في اليوم الواحد واقل كمان يبقي برنامج فاشل ولا لا

اما الان نشكر ربنا بدأ المنتدي يعود الي وضعه الطبيعي

وربنا يستر علي العدد بعد الحلقة دي

بولا : ههههههههههه لا يبقا انت عيل تيت علي الاخر ... تعال يا ميكي لفقرة اسئلني في نهاية الحلقة و انا بصراحة شايف انك تعبان جداا و محتاج تروح بيتكم .. تحب تسئلني التلات اسئلة ولا تروح بيتكم ؟؟
ميكي :
انا لو علي فراش الموت مش هعتقك يابولا ياعاطف
تعالالي هنا بقي
سيداتي سادتي احب ارحب بكم في برنامجكم الشهر اسف علي الوقاحه
ومعانا ضيف حلقتنا اليوم
الاستاذ بولا لوفر
ازيك يااستاذ بولا بيه

بولا :انجزني علشان عاوز ادخل الحمام لاما هعملها قدامك
ميكي :
استاذ بولا شايفك متوتر وعمال تهز في اطرافك ارجوك تهدا بليز
كاميرا واحد تجهز
استاذ بولا عاطف ماسر احدي مواضيعك
اللي نزلته من قبل
علي منتدي ارثوزكس بعد عودتنا من الاسكندرية
موضوع كنت كاتب فيه ان في ناس بتلعب من تحت الطربيزة وعمله اصحابك وهم مش اصحابك ايه سر الموضوع ده اللي كان غامض جدا وانت طلبت حزفه برضو
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بولا : الموضوع ده كنت بوصل بيه رسالة معينة لناس معينة يا ميكي بس مش اكتر و لما الرسالة وصلت انا طلبت ان الموضوع يتمسح

ميكي :
تاني حاجه انت غبت عن المنتدي فترة كبير جدا جدا عشان زعلان من واحد معين وهو انا وكمان مجتش الخروجه الشهرية الثامنه عشان متشوفش خلقتي وبعد كده عرفت اني مش ليا زنب في اللي حصل واعتزرتلي
ممكن اعرف ليه زعلت مني وليه صالحتني ؟؟
بولا : اولا غيابي عن المنتدي كان بسبب شغل و تجهيز لافتتاح المول و شوية مشاكل خاصة في حياتي

ثانيا انا مجتش الخروجة علشان كنت زعلان من حد ولا منك يا ميكي انا مجتش الخروجة لان المكان مكنش عاجبني و مكنتش شايف انه يصح اننا نتقابل في المكان ده و ده السبب الحقيقي و قولته لكل الناس الي سالتني انت مجتش الخروجة ليه و غير كده انا جيت الخروجة الي بعدها عادي لاني كنت مقتنع بالمكان و كنت اول واحد موافق عليه

ثالثا انا زعلت منك ليه دي انت عارفها و صالحتك ليه لاني مبعرفش ازعل من حد بحبه اوي مهما حصل و بالذات لما يكون اخويا ميكي و انا الي جيت صلحتك رغم انك انت الي كنت غلطان في حقي بس انا نسيت كل حاجه و كانه لم يكن لاني بجد بحب انسان اسمه ميكي

ميكي : ماهي افضل حلقة في برنامج نأسف علي الازعاج من وجهة نظر بولا لوفر والتي استمتع بها بالعضو المستضاف ؟

بولا : اول حلقة



نشكرك بشدة يا اجمل ميكي
علي حلقتك الي زي العسل دي


في نهاية الحلقة و بالعند في ميكي
بقول و بصوت عالي

نأسف الازعاج ارثوذوكس mickey em3400.gif
نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس
بناء و ليس هدام

اتمني حلقة انهارده تكون عجبتكم
و اكون مقدم خفيف عليكم


انتظروا معانا مفاجاة الاسبوع القادم
و المرادي اقدر اقول
انها هتكون مفاجاة بجد








kHst ugd hgh.uh[ dh hve,`,;s ( mickey )



التعديل الأخير تم بواسطة bolalover ; 12-15-2008 الساعة 02:25 PM
رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 2 )
kamer14
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 4944
تاريخ التسجيل : Nov 2007
مكان الإقامة : alexandria
عدد المشاركات : 20,390
عدد النقاط : 19

kamer14 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:25 PM ]


ميرسى يابولا ع الحلقه الجامده دى وميرسى لميكى لصراحته وربنا معاكو ويبارككو وفى انتظار الحلقه التانبه والضيف التانى


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 3 )
miso
ارثوذكسي برونزى
رقم العضوية : 26250
تاريخ التسجيل : Apr 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 3,025
عدد النقاط : 13

miso غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:26 PM ]


ههههههههههههههههه هننتظر مفاجاءاتك يا بولا
طبعا حلقة حلوة ومختفتش منها خفة دم ميكى الطبع غالب
انا ليا حاجتين برضو عايزة اقولهم
موضوع نفاق ميكى انه طلع على البرنامج
هو كدة رد على اللى قال منافق لانه مقلش برضو ان البرنامج حلو ولا غير رايه
بالعكس هو لسة مش مقتنع بالبرنامج
وهو وضح انه دخل احتراما ورغبة للاعضاء اللى طلبو منه ده
وبرضو انا معاه فحكاية لو عايز تصلح بين حد بينك وبينهم انا قولتها برضو فحلقة عماد وقولت نفس الكلمة
العتاب يبقى بين اللى زعلانيين بس
بس يارب المحبة اللى موجودة تبقى بجد
برة المنتدى وجواه
نورت يا ميكى الحلقة
على فكرة عجبنى جدااااااااااااااااااااااا ااا ان نهر النيل مش بيخلص
ومدام الخروجات مستمرة يبقى هتستمر علشان المحبة مش بتخلص برضو لان ربنا بيزدها
برافو بجد كلمة تحفة
انا كدة خلصت رايى
وهنشوف مين مفاجاءة الحلقة الجاية


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 4 )
elphilasouf
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 15515
تاريخ التسجيل : Feb 2008
مكان الإقامة : ismailia , egypt
عدد المشاركات : 12,328
عدد النقاط : 81

elphilasouf غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:27 PM ]


واخيراااااااااااااااا حلقه هادئه بنوع كبير
ميرسي بولتى ميرسي ماكوكى
ربنا يكحمكوا يارب انتوا وكل التييييييتالى زيكوا

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 5 )
Team Work®
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 2
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 15,693
عدد النقاط : 34

Team Work® غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:30 PM ]


حلو الحوار دة


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 6 )
قهوة ساده
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 38302
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 290
عدد النقاط : 10

قهوة ساده غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:34 PM ]


عجبني موووت وهو ميكي وبوبا بيردحوا لبعضيهم
هههههههههههههههههه


انتوا بجد عيال مسخرة

حلقة جميله جدا وميكي طلع ذكي عشان بيهزق وبيزغزغ في نفس الوقت
ههههههههههههههه


لا بجد برافو عليك يابولا حلقة جامده فعلا
اسئلة جميله وردود اجمل


منتظرين الضيف القادم

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 7 )
ملكه الاحزان
was a member here
رقم العضوية : 38246
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة : تحت رجل يسوع ..
عدد المشاركات : 7,974
عدد النقاط : 17

ملكه الاحزان غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:36 PM ]


جــــــــــــــــــــــــ ـــــامد يابولا حوار 10\10

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 8 )
b o b b a
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 10942
تاريخ التسجيل : Dec 2007
مكان الإقامة : الزقازيق
عدد المشاركات : 2,254
عدد النقاط : 10

b o b b a غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:40 PM ]


عيل تييييييييييييييييييييييت
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
حلقه جامده جدا بجد
من بولا ومن ميكي
ربنا معاكم

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 9 )
الناى الحزين
الكبير
رقم العضوية : 14667
تاريخ التسجيل : Feb 2008
مكان الإقامة : دوله الصعيد العظمى
عدد المشاركات : 8,925
عدد النقاط : 14

الناى الحزين غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:43 PM ]




بصراحه حلقه مش عاجبانى


التعديل الأخير تم بواسطة الناى الحزين ; 12-15-2008 الساعة 12:37 AM

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 10 )
ماروجيرافك
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 15340
تاريخ التسجيل : Feb 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 7,184
عدد النقاط : 43

ماروجيرافك غير متواجد حالياً

افتراضي رد: نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( mickey )

كُتب : [ 12-14-2008 - 10:46 PM ]


الله عليكم بجد اسعتوني بالقأكم ده
يارب ديم المحبه الي بنا

رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كوميديا الأعضاء علي الأنترنت MICKEY الضحك والفرفشة 359 05-15-2011 11:35 PM
نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( عماد حسني ) bolalover كلام فى الممنوع 19 11-22-2009 10:43 AM
نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( kamer14 ) bolalover البرامج والخروجات الخاصة بالاعضاء 51 05-17-2009 02:37 AM
نأسف علي الازعاج يا ارثوذوكس ( راس السنة ) bolalover كلام فى الممنوع 52 01-13-2009 12:29 PM

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 02:37 AM.