تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

حوار من الاعماق

منتدى مفتوح للحوار مع الزوار والاعضاء فى كل شيء دون تسجيل بالموقع حتى لا يكون به اى احراج لاى شخص ودون التعرف على شخصيته اتكلم من القلب وخرج كل ما بداخلك † من غير ما تقول انت مين هاكون معاك امين †

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

ربنا مابقاش يحبنى

سلام لكم مبدئيا أنا مش عارفة ينفع أقول الكلام ده هنا ولا لأ بس جالى أحساس أنى هرتاح وانى هلاقى علاجى هنا من كتر ماسمعت عن المنتدى, انا فتاة عمرى

أدوات الموضوع تقييم الموضوع انواع عرض الموضوع

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
غير مسجل
Guest

Girl1 ربنا مابقاش يحبنى

كُتب : [ 11-28-2010 - 03:54 PM ]

سلام لكم مبدئيا أنا مش عارفة ينفع أقول الكلام ده هنا ولا لأ بس جالى أحساس أنى هرتاح وانى هلاقى علاجى هنا من كتر ماسمعت عن المنتدى, انا فتاة عمرى 26سنة مخطوبة وبحب خطيبى جدا انا بكالريوس هندسة قسم communication بحب القراءة جدا والسباحة انا بس حبيت أعرفكم عن نفسى عشان تعرفونى كويس وتعرفوا ميولى.
انا فى خطية معاية من وأنا صغيرة وتعبانى جدا وانا مش مكسوفة انى أعرى نفسى قدامكم لأنى محتاجة مشورة وعلاج وهى خطية العادة السرية أأأأأأأأأأأأأأه خطية مره مره
وصدقونى أنا بكرهها جدا جدا ونفسى أبطلها,مش عارفة كنت متابعة مع أب أعترافى وبطلتها فعلا لفترة وكل ما ابعد عن الأعتراف والتداريب الروحية ال بيدهانى أبونا أرجع لها تانى وانا أرادتى ضعيفة جدا وللعلم انا مش بتفرج على اى مشاهد أو أفلام تثير الشهوة ورجعت توبت تانى وبطلت بس للأسف مرشدى ومعلمى وأبويه الروحى والدكتور بتاعى تنيح وبقيت مشتتة ومقولكوش مدى الأنحدار ال وصلتله وخصوصا من بعد خطوبتى لفارس أحلامى وحب عمرى كل كلمة حلوة بيقولهالى أو حتى مسكة أيد بتتعبنى جدا جدا ورجعت أسوأ من الأول وبقيت أشوف أفلام أباحية وبقيت أنا أل أدور على المواقع بنفسى بس أنا تعبت بجد الخطية أخدت منى كتييييييييييير ~أقصد روحيا ونفسيا ,وأكيد هايقصر عليه جسديا انا بجد بطلت كل ده من فترة قريبة بالنسبة للأفلام لكن الخطية لسه.

لا المشكلة الحقيقية انى مش عارفة أتوب وخايفة أروح عند أب أعتراف تانى يهيننى وبطل مايطيطب يضرب وعندى شعور قوى ان ربنا مش هيقبل توبتى وخلاص مابقاش يحبنى مع الرغم ان ايد ربنا كانت موجودة دايما فى حياتى وكان مدلعنى جدا كأنه مجبش غيرى انا بحبه أوى ونفسى مزعلوش وعايزة ارجع لحضنه بس هرجع له إذاى وانا كل هدومى متوسخة وأيدى مش نضيفة حتى مابقتش أقدر أبص لأى صورة ليه مابقتش أقدر أقوله بابا يسوع زى الأول حتى القديسين ال أنا بحبهم وبينى وبينهم صداقة قوية جدا بقيت خايفة منهم انا مش عايزة أرجع للخطية دى تانى وحيات الست العدرا كل ال يقرى موضوعى يصلى لى كتييييييييير
انا عايزة أتوب بجد ومرجعلهاش تانى مش عايزة أخد الخطية دى معاية لحياتى الجديدة وبيتى الجديد عايزة فى يوم عيدميلاد بابا يسوع اعرف اقوله أتفضل خد قلبى هدية عيدميلادك ويكون نضيف
وأشكركم

Sponsored Links