تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

أسئل وسيدنا قداسة البابا شنودة يجيب

لو عندك سؤال عاوز تبعتوا لسيدنا البابا او عندك مشكلة تحب تقولها لية اكتب موضوع هنا ومحدش هايشوفوا غيرك وهاتوصولوا على طول

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

شاب محتاج مساعدة

اولا انا باشكر المنتدي العظيم واللي انا اصبحت عضو فيه وده زادني شرف وفخر ثانيا انا هاحكي قصتي لقداسة البابا ويارب توصله ويساعدني انا شاب حاصل علي ليسانس حقوق من

اضافة رد

mina_kameel2007
ارثوذكسي جديد
mina_kameel2007 غير متواجد حالياً

Love شاب محتاج مساعدة

كُتب : [ 02-19-2010 - 03:14 PM ]

اولا انا باشكر المنتدي العظيم واللي انا اصبحت عضو فيه وده زادني شرف وفخر
ثانيا انا هاحكي قصتي لقداسة البابا ويارب توصله ويساعدني
انا شاب حاصل علي ليسانس حقوق من 2007 ومن اول ما خلصت لحد دلوقتي مش لاقي شغل
بحثت كثيرا لكن بلا جدوي لكن انا دايما باقول لتكن ارادة الله
المهم يا سيدنا انا فكرت اني اشتغل بمجال المحاماة لكن للاسف الديون كترت اوي عليا واصبحت مديون لكل اصحابي ومش عارف اعمل ايه وبعت لقداستك اكتر من رسالة في الاجتماع يوم الاربعاء وكان نفسي تقرا الرسالة او حتي تمسك الورقة وبعد كده ترميها المهم تطمني ولو بكلمة
لكن ارادة ربنا تفوق الكل
نفسي يا سيدنا اسافر الخارج او الاقي شغل بمرتب كبير زي ما كنت دايما باحلم ولو ممكن قداستك تساعدني لني خاطب بنت خالتي وخالتي وجوزها بيقولوا اني لو ما عملتش حاجة يبقي هافك البنت واسيبها وانا باحبها يا سيدنا ومش هالاقي بنت تخاف علي والدي ووالدتي زيها
وهما طالبين مني شقة في مصر وطالبين مني دهب وعفشة وانا مش عارف اعمل ايه ارجوك يا سيدنا قولي اعمل ايه ولو قولتلي سيبها مش هاتردد لان الله يتمجد في ديسيه
وانا هاعمل بكلامك اللي هتقولهولي بس ارجوك المرة دي اقرأ رسالتي لاني بجد محتاج مشورتك ورايك ومساعدتك ايضا لاني تعبت
ولتكن لا ارادتي بل لتكن ارادة الله (دي هي اللي بتعزيني وبتديني امل دايما في الحياة)
ومتاسف للاطالة علي المنتدي وعلي قداستك
وربنا يطول عمرك ويباركنا بيك وانت معانا يا سيدنا

انا اسمي مينا يا سيدنا من سوهاج وساكن في حدائق القبه

وده ايميلي mina?kameel2007"yahoo.com
وانا منتظر رد قداستك

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد