تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد



مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


الاناقة والجمال مع نجوم ارثوذكس

حوارت الاناقة والجمال مع نجوم ارثوذكس ونجمة الاولى وهى دودى

موضوع مغلق

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

رقم المشاركة : ( 1 )
الصورة الرمزية twaty
twaty
ارثوذكسي ذهبي
twaty غير متواجد حالياً
 
رقم العضوية : 97627
تاريخ التسجيل : Mar 2010
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,075
عدد النقاط : 60
قوة التقييم : twaty will become famous soon enough
الاناقة والجمال مع نجوم ارثوذكس

كُتب : [ 12-23-2011 - 08:00 PM ]




الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 66be3380-016d-4b33-9


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star011.gif


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat5fd168a93c.gi
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat5fd168a93c.giحوارت الاناقة والجمال مع نجوم ارثوذكسالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat5fd168a93c.gi


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس christmas_star.jpg






الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star007.gif



ونجمة الاولى
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat73276b497f.giوهى دودى الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat73276b497f.gi


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star025.gif



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس v7p58767.gif
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 104.gif
ودلوقتى مع فقرة الحوار الخاص مع العضوة دودى
لنتعرف على زوقها بالملابس وازى بتختارها


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 106367925.jpg

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif
twatyاهلا بيكى معانا ياقمر فى حوار الاناقة

dody2011 اهلا بيكم وميرسي علي الاستضافة الجميلة وميرسي لاحلي بنات في المنتدي علي مساعدتهم وزؤئهم الجميل

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twatyاهلا بيكى ياقمر اول حاجة نحب نتعرف على استايل لبسك المفضل ؟

dody2011 بحب الشيميزات الطويلة والبنطلونات الجينز السليم


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif
twatyبتحبي الملابس الكاجوال اكتر اما الكلاسيك ؟

dody2011بحب الكاجول اوووووووي بس بحب الفساتين الشيك في المناسبات اما الكجول في الحياة العادية

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twaty بتفضلي لبس الاحذيه المغلقه او الصنادل ؟

dody2011بفضل الاحذية المغلقة وبحب البلرينة اووووووي

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif


twaty ياترا بتحبي الكعب العالي ولا لا ؟

dody2011لا بحب الزحافي اكتر في الخروج والحياة العادية
اما الشياكة الكعب العالي عي الفستان

طبعا

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twatyبتفضلي وضع المكياج ام الطبيعة ؟

dody2011الطبيعة احلى بس بحب المكياج الهادى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif


twaty ايه احب الوان المكياج ليكي ؟

dody2011بحب الالوان بحسب اللبس ((الوان المفضل عندي الروز والابيض))

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif


twaty هل تنسيق الملابس والحذاء والحقيبة والساعة
من حيث اللون والطراز مهم لديك بشكل كبير
او ليس دائما او لا تهتمى بذلك؟

dody2011بفضل ان كل تكون متناسقة مع بعض

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twaty ماهو الاكسور اللى لا تستعنين عنة فى كل مناسبة؟

dody2011الحلقان والخواتم

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twaty اية هو الالوان المفضلة لديك فى الملابس؟

dody2011 بجب الاسود ملك الالوان
والاحمر

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif


twaty اية هى قصة الشعر اللى بتعجبك
وماهى قصة شعرك الحالية ؟


dody2011القصة اللى بتعجبنى الدجرادية ( الشعر المدرج)
وحاليا شعرى طويل متساوى
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif

twatyهل تميلى الى الشعر المموج ام الشعر الانسيابى
فى التسريحة؟

dody2011الانسيابى اكتر

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif
twatyوفى اخر الحوار ميرسى ليكى ياقمر
على وجودك معانا
عايزين منك نصحية تحبى تقولها لبنات المنتدى ؟

dody2011
ميرسى يويتى بجد
نصيحة احب اقولها لكل اخواتي بنات المنتدي عادي اننا نتبع الموضة واهم حاجة نهتم بشياكتنا بس لازم اهم حاجة اننا مننساش ان احنا بنات المسيح بلاش نتيع التقليد الاعمي
وميرسي ليكم علي المسابقة وانا في انتظار اشوف مين نجم الاسبوع ربنا معاكم ويفرح قلوبكم يا رب

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 57.gif


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 94.gif
ميرسى يادودى على وجودك معانا
فى نجم الاسبوع






الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star025.gif

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 66be3380-016d-4b33-9




الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star021.gif


ونجمة التانى معانا
new.marina


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat3971d76da4.gi

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star025.gif





الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس wol_error.gifThis image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x560.الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس VSV88270.jpg




مساء الخير صديقاتي

مساء الخير لكل اللى عم ينتظر الحوار لنجمة الاسبوع الاول بمسابقة قسم الازيا ءونجم الاسبوع



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 106367925.jpg


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 291116vo8ngeelgh.gif


اول شيء بحب اشكر أخواتي اللي شاركن بالمسابقة بالأسبوع الثاني وشاركنا ببعض من قبس نورهن سواء بتعليق او صورة او حتى أبدن رغبة للمشاركة مما دفعنا للبحث دايما عما يحقق اهدافة الذي تتعدي مجرد التسلية او إضافة صورة للملابس على اختلافها
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 1284192437.gif




ودلواتي نصل إلى فقرة الحوار مع المشاركة بالاسبوع الثاني الاخت


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس qatarw_kzyycycQd7.giالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس qatarw_kzyycycQd7.gi

new.marina


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس qatarw_kzyycycQd7.giالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس qatarw_kzyycycQd7.gi



اهلا بنجمة الأسبوع الأول في فقرة الحوار بمسابقة نجم الأسبوع
ريم :
بنرحب فيك مارينا



ريم : أي رأيك
بفكره المسابقة حلو أو لا ؟!
new.marina :
جامده موت

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
طيب تقدري تقويلي أنت كان على أي أساس اختيارك لملابس الأخت دودي بالأسبوع الماضي ؟
new.marina:
هو انا كان عندى فرح من قريب ونزلت اتفرجت ولقيت ان ده اقرب حاجه نزله السنه دى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم "
طيب انت هلا ممكن تقولينا ملابسك المفضلة أي سبور رسمي كجول أي ؟
new.marina :
انا بحب الكاجول بس اكيد كل مكان ليه اللبس بتاعه

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
طيب تخيلي معي شوي أنت دلواتي بالسوق واقفة قدام محل من الأخر
أي اكتر حاجة تلفت نظرك بالفترينة للمحل
القطة اللون الموديل السعر هههههههههه أي ؟؟؟
new.marina:
هههههههههههههههه لاء ولا اللون ولا السعر ولا الموديل
هى القطعه نفسها


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم:


أي رايك مارينا بالمثل اللى بيقول
كول على ذوقك والبس اللي على زوق الناس أي رأيك؟؟
new.marina:
هههههههههههههههههه هما فين الناس بس
هقولك حاجه
الناس مش كل حاجه مش هما اللى بيحددوا الشخصيه طريقت لبسك وكلامك هى اللى بتحدد شخصيتك

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
تفتكري الملابس ليها علاقة بطبيعية الشخصية ؟
new.marina :
هى مجرد علاقه بتكون جزء من انطباع عن الشخصيه
مش كل الانطباع

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
العبارة دي صح أي رايك
اللي بتقول ان المرأة لما تحط ميك اب وتتجمل بشكل كبير أوي وملفت للنظر بأنة أولا تسبب عثرة للآخرين وثانيا تعدل على خليقة وصنع الرب وكأنها بتقول يا رب خلقتني مش حلوه
أي رأيك بالكلام دا ؟؟؟
new.marina :
وجهه نظر تحترم

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم:
مارينا أي الألوان المفضلة وتحبي انتقاءها بالملابس ؟؟
new.marina:
كل الالوان حلوه
بس على حسب المود

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
هل مسئلة تنسيق " الملابس .. والحذاء .. والحقيبه .. والأكسسورات " من حيث اللون والطراز مهم لديكِ ؟؟
new.marina:
ههههههههههههههههه
شور

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
مارينا تحط ميك أب ؟؟
new.marina:
تؤتؤ مش بحط
بس لوحطيت بيكون خفيف اوى
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :
أي علامات الجمال بالنسبة ليكي وبالنسبة لأي فتاه بسنك ؟؟؟
new.marina:
البراءه سر الجمال

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم:
هل يهمك في المناسبات أن تكوني أكثر الحضور ملفته للنظر بـ أناقتكِ وجمالك ؟؟
new.marina:
ههههههههههههههههه
انتى وزقك بقىالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس em2900.gif






ريم: راي انك مميزة بروحك
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس pSG50940.gif


نرجع بقي للموضوع ما هو الإكسسوار الذي لا تستغنين عنه في كل مناسبة؟؟
new.marina :
على حسب لبسى والمناسبه
بس حاجه معينه لاء ما اكيد عندى غيرهم

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم:
طيب أي رايك بمقولة ان الملابس للفتيات بمرحلة المراهقة تعكس طبيعة المرحلة عبارة صحيحة ام خاطئة ؟
new.marina:
بصى بصراحه مش عارفه

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif
ريم :العبارة دي لمارينا ومقتنعة بيها
علامة الترتيب والأناقة عند مارينا مش الشكل بل الروح وبين الشكل والروح نظهر شخصية مارينا الحقيقية أي رأيك صح وإلا غلط
new.marina:
مممممممممم انتى ورائيك بقى
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس ba79c67e4.gif


بالنهاية شكرا ليكي
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس q6e67821.gif
آسفة لو طولت عليكي الحوار معك ممتع وجميل ولا يمل منة
سعيدة بحوارك وأشكرك عرفتنا شخصيتك وفكرك ونظرتك للأمورتحبي تضيفي اي تفضلي على الرحب والسعة
ههههههههههههههههههههه
ماهو على مارديت على كل ده عتريس طفش
بس سيبك انتى مبسوطه اوى انى اتكلمت معاكى

نورتينا مارينا بجد انت لطيفة اوي
وانتظري معانا الفائز بالاسبوع التاني
اللى تكون من المشاركات



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 66be3380-016d-4b33-9

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star015.gif


ونجمة التالت هى
nanas_2010

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat5d776647ed.gi
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star025.gif








الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس images?q=tbn:ANd9GcS





الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس x1pc_jqddVOWRl0hVejDالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس x1pc_jqddVOWRl0hVejD

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس v7p58767.gif
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس rt.gifالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس rt.gifالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس rt.gif

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس images?q=tbn:ANd9GcRودلوقتى مع فقرة الحوار الخاص مع العضوة نانسى
لنتعرف على زوقها بالملابس وازى بتختارها
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس images?q=tbn:ANd9GcR


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 106367925.jpg

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twatyاهلا بيكى معانا ياقمر فى حوار الاناقة
نحب نعرف اية رايك فى فكرة المسابقة


nanas_2010اهلا وسهلا بيكي ياقمر يلي منوره المنتدي بموضوعاتك الجامده
بجد وبدون مجامله فكره في منتهي الجمال وفكره حلوه اووووي
وعجباني خالص وبتمني ان كل قمرات المنتدي تشارك فيها



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif

twatyميرسى بجد ليكى ياحبيبة على الكلامك الجميل
دا
بما انك كنتى نجمة الاسبوع عايزين نعرف على اى اساس اختيارك لملابس مارينا




nanas_2010بما ان مارينا كانت رايحه تقابل عريس فااكيد نكون لبسها رقيق وفي نفس الوقت تبقي شيك فانا اخترتلها ملابس بسيطه تناسب المناسبه الي هي فيها ويارب الطقم الشيك الي انا نزلته يكون جه بفايده هههههههههههه


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif

twatyههههههههههه ميرسى وزوقك حلوة اووى بجد

لما بتختارة لبسك فى حد بساعدك فى الاختار ولا لواحدك
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif



nanas_2010انا بحب دايما اخد راي ماما طبعا وانتي عارفه وراي الي حواليا لاني
مش بقتنع بسهوله


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twatyعارفة طبعاااااااااااههههههههههه ههه مش بتقتنعى بسهولة الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif خالص
عايزين نتعرف على
استايل لبسك المفضل ياقمر؟



nanas_2010انا بحب اللبس الكاجوال اووووي لانه مناسب لياااا
وبحب البديهات القصيره والبناطيل الايسليم


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif



twatyبتحبي الملابس الكاجوال اكتر اما الكلاسيك ؟



nanas_2010انا بحب الملابس الكاجوال طبعا في الخروجات العاديه
لكن في المناسبات بحب اغير طبعااااا ههههههههه



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twaty بتفضلي لبس الاحذيه المغلقه او الصنادل ؟




nanas_2010لا انا بحب الاحذيه المغلقه اكترررر
بس مفيش مانع لو في الصيف لبست حاجه مفتوحه
بس المستحب لياااا الشوزززات المقفوله



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif

twatyياترا بتحبي الكعب العالي ولا لا ؟



nanas_2010ههههههههه انتي عارفه اني انا طويله مش محتاجه كعب
بس بلبسه في المناسبات عادي


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif

twatyهههههههههههه ايوة عارفة الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif
بتفضلي وضع المكياج ام الطبيعة ؟



nanas_2010لا انا مش بحب الميك اب خاااالص بفضل اني اكون علي طبيعتي احسن ومفيش احسن من الطبيعي ههههههههههه


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twatyطبعااا الطبيعى يكسيب وانتى زاى القمر من غير ميك اب طبعا
ايه احب الوان المكياج ليكي ؟



nanas_2010ههههههههه ميرسى ياتويتى انتى اللى قمر
انا بحب اللون الفضي والابيض والبمبي الهادي وممكن معاهم الرمادي



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twaty هل تنسيق الملابس والحذاء والحقيبة والساعة
من حيث اللون والطراز مهم لديك بشكل كبير
او ليس دائما او لا تهتمى بذلك؟



nanas_2010
اكيد طبعا اي حد بيهتم بالحاجات ده وانا واحده منهم بس اكتر حاجه بهتم بيها ان الشوز يكون زي الشنطه والساعه بحب امشيها مع اللبس


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twaty ماهو الاكسور اللى لا تستعنين عنة فى كل مناسبة؟



nanas_2010لا مش بحب الاكسسوارات


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twaty اية هو الالوان المفضلة لديك فى الملابس؟



nanas_2010بحب اللون الاسود والرمادي والتركواززز



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twatyاية هى قصة الشعر اللى بتعجبك
وماهى قصة شعرك الحالية ؟




nanas_2010بحب الشعر المقصوص دجراديه علي تحت
لا انا شعري مش مقصوص لانه طويل

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twaty هل تميلى الى الشعر المموج ام الشعر الانسيابى
فى التسريحة؟




nanas_2010اكيد الشعر الانسابي زي شعري طبعاااا هههههههههه

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif


twatyوفى اخر الحوار ميرسى ليكى ياقمر
على وجودك معانا
عايزين منك نصحية تحبى تقولها لبنات
المنتدى ؟



nanas_2010ميرسي ياقمر انا اتبسط كتير من الحوار الجميل
اقدم نصيحه بسيطه للقمرات الشاكه في اللبس بس في نفس الوقت
انه يكون بسيط وشيق ومحترم ويناسب الظروف الي بنمر بيها

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 13923157.gif




twatyميرسى يانانسى على النصيحة الجميلة دى و على وجودك معانا
فى نجم الاسبوع




nanas_2010ميرسي ليكي ياتويتي ياقمر لاستضافتك ليااا وربنا يكون معاكي ويعوض تعب محبتك ياقمررررر

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 94.gif
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس wh_38656985.gif
باى ياقمر وميرسى على الحوار الممتع اووى دا نورت معانا وكنت سعيدة اووى بحوارك الجميل اووى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 66be3380-016d-4b33-9
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nn019.gif



ونجمة الرابعة هى
*marmar*

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat88a5dd3196.gi


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star025.gif




الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 8259.gif

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس rt.gifودلوقتى مع فقرة الحوار الخاص مع العضوة الجميلة اووى
مرمر
لنتعرف على زوقها بالملابس وازى بتختارها

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gifالاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 193.gif



اهلا بيكم معانا


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 106367925.jpg


twatyاهلا بيكى معانا ياقمر فى حوار الاناقة

ونحب نقول الف الف مبروك وربنا يتمم ليكى على خير يارب

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*ميرسى ليكى ياتويتى ياقمر وربنا يفرح قلبك على طول يارب

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twaty
ربنا يخليكى ياقمر وتكونى اجمل عروسة فى الدنيا
نحب نعرف اية رايك فى فكرة المسابقة
ولو عندك اقتراح لينا او فكرة للمسابقة
نحب نعرفها

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*انا عايزة اقول ان فكرة المسابقة فكرة رائعة بجد
انا بس عايزة اقول الكل يدخل يشارك

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twaty
ميرسى ياقمر وانا كمان بضم صوتى لو صوتك ان الكل يشارك معانا
بما انك كنتى نجمة الاسبوع عايزين نعرف على اى اساس اختيارك للملابس
للعضوة نانسى
وممكن تحطى لينا اى لبس على حسب زوقك المهم يكون مناسب ليكى ولذوقك


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*بما اننا كنا مقبلين على الشتاء
واختنا نانسى كانت عايزة تعرف اية موضة السنة دى
فاجبتلها شوية ملابس شتوية كاملة من مجميعة
ومعظم ملابسى ياتويتى


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس fr73493f2e8df.jpg
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 2718853or1316363775.

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
ذوقك حلو اووى ياقمر
لما بتختارة لبس
ك فى حد بيساعدك فى الاختار ولا لواحدك
ولو معاكى حد بيكون مين

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*ماما اوقات بتشركنى فى الاختيار
علشان هى عارفة املابس اللى بتليق عليا واللى بحب البسها



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif

twaty
عايزين نتعرف على استايل لبسك المفضل ياقمر
وبتحبى الملابس الجاهزة ولا الخياطة اكتر

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*استايل لبسى يا تويتى يا عنى ممكن نقول
استايل عادى علشان مبحبش الصراحة البس ملابس فيها حجات اوفر اووى تكون رقيقة كدة وبسيطة
وبلنسبة لملابس الخياطة مش اوووى
ممكن تكون الفساتين بس
علشان مش بلاقى مقاسى معظم الاوقات
ههههههههه
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twatyههههههه طيب ولا الخياطة ممكن تتركة الملابس للمصمم
هو اللى يختار الموديل
ولا انتى اللى بتختارة الموديل بنفسك

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*لا انا بكون مختارة الموديل

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif

twaty
بتحبي الملابس الكاجوال اكتر اما الكلاسيك ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*الكاجوال بيكون اكتر

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif



twaty
بتفضلي لبس الاحذيه المغلقه او الصنادل ؟
واية اكتر الالوان اللى بتحبها فى الاحذية


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*بصى ياتويتى انا بلبس النوعين
وعندك ياقمر بلبس اللون
*الاسواد الابيض *
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
ياترا بتحبي الكعب العالي ولا لا ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*يوووووة ياتويتى انا كل لبسى عالى اساسا
علشان اختك قصيرة شوية
ههههههههههههه
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif

twatyالكعب العالى بيكون شيك اووى الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif على فكرة
بتفضلي وضع المكياج ام الطبيعة ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*معظم الاوقات من غير مكياج
المكياج عند اللزوم وبيكون هادى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
ايه احب الوان المكياج ليكي ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*بصى ياقمر عندك
* الروز * الموف * التركواز *الفضى *
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
هل تنسيق الملابس والحذاء والحقيبة والساعة
من حيث اللون والطراز مهم لديك بشكل كبير
او ليس دائما او لا تهتمى بذلك؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*هو مش بشكل كبير ياعنى يا تويتى
انما نقول ضرورى اكيد تنسيق الملابس اللى تلقي مع بعض

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twatyهل انتى شخصية انيقة مرتبة ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*هههههه الحمد الله
اكيد طبعا لازم تكون الواحدة مرتبة فى كل حاجة


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twaty
ههههههههههه اكيد طبعا الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif
ماهو الاكسور اللى لا تستعنين عنة فى كل مناسبة؟


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*انا مابلبسش غير * الحلق * ياتويتى
وانا نازلة هههههههههه


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
اية هو الالوان المفضلة لديك فى الملابس؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif
*marmar**الاحمر* التركواز* الموف* الاسود* الابيض*
دول افضل يعنى
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif



twaty
اية هى قصة الشعر اللى بتعجبك
وماهى قصة شعرك الحالية ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*قصة الشعر اللى بتعجبنى ياستى
انا الصراحة بفضل الشعر الطويل والمتساوى
او ممكن يكون دجرادية خفيف
انا شعرى حاليا مدرج خفيف بس طول ياعنى


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif



twaty
هل تميلى الى الشعر المموج ام الشعر الانسيابى
فى التسريحة؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*لاء الانسيابى اكتر زى شعرى كدة
الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twatyهل بتعتنى بشعرك باستخدام زيوت خاصة ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*انا بعتنى بشعرى اةة
بس مش بفضل الزيوت يكون استعمالها كتير فى الشعر


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif
twaty
بتحبى تغيير لون شعرك
وماهو لون شعرك الحالى ؟

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*لاء بفضل اللون الشعر الطبيعى افضل
بس كلة دلوقتى بيكون شعرة اصفر
هههههههههه
عادى انا مشطة مرة بس
بس كان على عينى ياتويتى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


twaty
هههههههههههه معلش التغير مطلوب فى الشعر برضو الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس smile.gif
وفى اخر الحوار ميرسى ليكى ياقمر

على وجودك معانا
عايزين منك نصحية تحبى تقولها لبنات المنتدى ؟


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*ميرسى ليكى انتى ياتويتى على الحوار الممتع بجد
علشان بجد موضوعاتك كلها جميلة زيك كدة
والكلام معاكى ممتع بجد
انا احب اقول بس الشياكة مش وحشة
بلعكس شئ جميل بس يكون بسيط
ومايكون اللبس يليق ببنت المسيح

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif

twaty
ميرسى ياحبيبتى انتى اللى جميلة اووى بحد
وميرسى على الحوار الممتع اووى يامرمر نورت معانا وكنت سعيدة اووى بحوارك الجميل اووى

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس star4.gif*marmar*صدقينى انا اللى انبسطت من حوارك ياتويتى يا قمر
وربنا يعوض تعب محبتك ويملى قلبك دايما بلفرح


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 78263999.gif


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس wh_38656985.gif


انا كمان كنت مبسوطة اوووى من الحوار معاكى وانتى بجد شخصية جميلة اوووى يامرمر
ميرسى ياحبيبة على الحوار دا

وانتظروا مع حوار اخر وعضوة جديدة فى حوار الاناقة


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس live_1313054631_410.



الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat4741706972.gi


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس images?q=tbn:ANd9GcQ

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat3769c1ac2f.gi


مع حوارت نجوم ارثوذكس فى الاناقة
والجمال


الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس nsaayat4741706972.gi

الاناقة والجمال نجوم ارثوذكس 66be3380-016d-4b33-9








التعديل الأخير تم بواسطة twaty ; 12-23-2011 الساعة 08:27 PM
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 2 )
twaty
ارثوذكسي ذهبي
رقم العضوية : 97627
تاريخ التسجيل : Mar 2010
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,075
عدد النقاط : 60

twaty غير متواجد حالياً

افتراضي رد: الاناقة والجمال مع نجوم ارثوذكس

كُتب : [ 01-12-2012 - 03:47 AM ]










والنجمة الخامسة هى
ريم الخورى














ودلوقتى مع فقرة الحوار الخاص مع العضوة الجميلة اووى
ريملنتعرف على زوقها بالملابس وازى بتختارها



اهلا بيكم معانا

twatyاهلا بيكى معانا ياقمر فى حوار الاناقة

ريم الخوريوبيكي يا قمر






twatyنحب نعرف اية رايك فى فكرة المسابقة

ريم الخوريجميلة ربنا يقويك








twatyميرسى والبركة فيكى طبعا ياريم

ولو عندك اقتراح لينا او فكرة للمسابقة
نحب نعرفها



ريم الخوريهلا ما في بس لما يحصل بازن ربنا من عنيا على طول هههههههههه




twatyميرسى تسلملى عنيكى
بما انك كنتى نجمة الاسبوع عايزين نعرف على اى
اساس اختيارك للملابس
للعضوة مرمر


ريم الخورياحساس من طبيعة ردودها وكمان زي ما فهمت فرحها قريب ربنا يفرح قلبها








twatyميرسى ياقمر زوقك حلو اووى

وممكن تحطى لينا اى لبس على حسب زوقك المهم يكون مناسب ليكى ولذوقك

ريم الخوريتقريبا اللى لقيت بقي


twatyحلو اووى زوقك ياريم
لما بتختارة لبسك فى حد بيساعدك فى الاختار ولا لواحدك
ولو معاكى حد بيكون مين


ريم الخورياه طبعا اخواتي بننزل مع بعض وباخد رايهم بس انا بحدد طبعا المناسب ليا



twatyعايزين نتعرف على استايل لبسك المفضل ياقمر

ريم الخوريعادي بس يكون مريح وانيق وهادي وخلاص






twatyوبتحبى الملابس الجاهزة ولا الخياطة اكتر

ريم الخوريالجاهزه





twatyولو الخياطة ممكن تتركة الملابس للمصمم
هو اللى يختار الموديل

ولا انتى اللى بتختارة الموديل بنفسك


ريم الخوريلا طبعا انا بختار ممكن اخد نصحية شغلة مخدتيش بالى منها بس لو راي كلو غلط بغلط بلغي هههههههه




twatyبتحبي الملابس الكاجوال اكتر اما الكلاسيك ؟

ريم الخوريبحب اللبس المريح والانيق والذي يليق أي كان ههههههههه





twatyاوك

بتفضلي لبس الاحذيه المغلقه او الصنادل ؟

ريم الخوريحسب اللبس اوقات كده واوقات كده حسب المكان والزمان والمناسبة






twatyواية اكتر الالوان اللى بتحبها فى الاحذية

ريم الخوريالاسود وطبعا حسب المناسب للبس



twatyياترا بتحبي الكعب العالي ولا لا ؟

ريم الخوريبحبة لا
الا حسب لو في مناسبة اوكي بس بحياتي العادية لا عادي خالص مفيش ضرورة يعني نشكر الله





twatyبتفضلي وضع المكياج ام الطبيعة ؟

ريم الخوريبحياتي اليومية كتير قليل بس بالمناسبات ممكن يبقي شوية هههههههه حبتين بمزح قليل





twatyايه احب الوان المكياج ليكي ؟

ريم الخوريالوردي واللون الترابي الهادي





twatyهل تنسيق الملابس والحذاء والحقيبة والساعة
من حيث اللون والطراز مهم لديك بشكل كبير
او ليس دائما او لا تهتمى بذلك؟


ريم الخورياكيد بحب انسق بشكل مرتب بس عادي ميش اتلبك كل يوم يعني بختار شي يلبق اغلب لبسي لذلك ميش بيكون في مشكلة




twatyهل انتى شخصية انيقة مرتبة ؟

ريم الخوريمعرفيش بدك تسالى حد بيعرفني ليقولك ههههههههه لا بجد مقدريش اجاوب محديش يقول عن زيتاتوه عكرين يا قمراية انتي






twatyهههههههه اوك ياريم مع ان حاسة ان انتى شخصية مرتبة اوووى

ماهو الاكسور اللى لا تستعنين عنة فى كل مناسبة؟



ريم الخوريميش عارف ممكن قد يكون غير متاكده من الاجابة حلق سؤال صعب ههههههههههه ما بتفرق لبست او لا بس قلتلك بحب كون مرتبة وانيقة على العموم بحب الفضة اكتر شيء لو حلبس






twatyاية هو الالوان المفضلة لديك فى الملابس؟

ريم الخوريمعنديش مشكلة بحب كلو بس اكتر اسود ووردي وعسلي هههههه بس ابعدي عن الالوان النارية ههههههههه



twatyههههههه
اية هى قصة الشعر اللى بتعجبك



ريم الخوريدي
تحفة على الاطفال









twatyوماهى قصة شعرك الحالية ؟

ريم الخوريدقردي طويل




twatyهل تميلى الى الشعر المموج ام الشعر الانسيابى
فى التسريحة؟


ريم الخوريحسب اعمل اية





twatyهل بتعتنى بشعرك باستخدام زيوت خاصة ؟

ريم الخورينعم






twatyبتحبى تغيير لون شعرك

ريم الخوريميش عارفة بحب لون شعري بس قد يكون ممكن بيوم من الايام هههههههههههه





twatyوماهو لون شعرك الحالى ؟

ريم الخوريهههههههههههههه اختاري اللى يريحك يا قمر ميش نختلف بينا





twatyهههههههههه اكيد اي لون هيكون حلو عليكى ياقمر

وفى اخر الحوار ميرسى ليكى ياقمر
على وجودك معانا



ريم الخوريانا اللى بجد بشكرك على لطفك وتحملك ليا توتي







twatyعايزين منك نصحية تحبى تقولها لبنات المنتدى ؟

ريم الخوريالنصحية اللى احب اقولها إعملوا لا للطعام البائد، بل للطعام الباقي للحياة الأبدية (يو 6: 27)



twatyوميرسى ياحبيبة على الاية الجميلة دى
وميرسى على الحوار الممتع اووى ياريم نورتى معانا وكنت سعيدة اووى بحوارك



ريم الخورياشكرك توتى



ميرسى ليكى ياقمر تعبتك كتيرمعايا
وانتظرونا مع حوار اخر وعضوة جديدة فى حوار الاناقة
والجمـــــــــــــــــال





موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ارثوذكس, الاناقة, مع, نجوم, والجمال

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
++ رجاء محبة دخول كل اولاد منتدي ارثوذكس ++ ماروجيرافك صندوق مناقشات الاعضاء 16 08-08-2011 10:41 PM
اريد رأئ كل عضو فى منتدى ارثوذكس elshbah صندوق مناقشات الاعضاء 4 07-23-2011 05:40 PM
مكتبة للمدائح والتماجيد والترانيم الخاصة بـالقديسين ، الموجودة بالمنتدي remon_fans ترانيم وكليبات CTV و AGHAPY و مارمرقس MEsat 5 08-30-2009 02:48 PM
منتدى ارثوذكس علمنى؟؟؟؟!!!!!!!!!!! nona queen الموضوعات الشبابية 13 05-22-2009 10:11 PM
**يبقي انت اكيد في منتدي ارثوذكس ** الماكس مايكل الموضوعات الشبابية 24 03-27-2009 04:49 PM

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 11:13 PM.