تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

أسئل وسيدنا قداسة البابا شنودة يجيب

لو عندك سؤال عاوز تبعتوا لسيدنا البابا او عندك مشكلة تحب تقولها لية اكتب موضوع هنا ومحدش هايشوفوا غيرك وهاتوصولوا على طول

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

[email protected]

انا مخطوبة من حوالى 9 شهور وخطيبى بيشتغل فى بلد سياحى وهو مواظب على حضور القداسات والتناول فى البلد السياحى اللى بيشتغل فيها واب اعترافه هنا بيشكر فيه قوى وبيحبه

اضافة رد

tervina
ارثوذكسي جديد
tervina غير متواجد حالياً

افتراضي [email protected]

كُتب : [ 01-16-2010 - 03:52 PM ]

انا مخطوبة من حوالى 9 شهور وخطيبى بيشتغل فى بلد سياحى وهو مواظب على حضور القداسات والتناول فى البلد السياحى اللى بيشتغل فيها واب اعترافه هنا بيشكر فيه قوى وبيحبه قوى
وفى اجازة من اجازاته سابلى اللاب توب بتاعه وفوجئت ان فى مواقع كتيرة مش حلوة مفتوحة عليه ومفتوحة فى نفس الوقت اللى كنا بنتكلم فيه على النت يعنى معنى كده انه كان بيكلمنى فى نفس الوقت اللى كان بيتفرج فيه على الافلام دى
ولما اتكلمت معاه اكدلى انه مفتحش المواقع دى وانه ميعرفش عنها حاجة وقالى ان فى بعض من اصحابه بيستلفه منه اللاب توب
وانا مش عارفة اعمل ايه انا فى حيره شديدة ومتضايقة قوى من الموضوع دا لدرجة انى فكرت افك الخطوبة
ارجوكم ردوا على بسرعة شديدة
ربنا يعوض تعب محبتكم

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد