تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

ليه كل ده

بجد علي قد مازعلت علي اننا متأهلناش لكأس العلم علي ما زعلت علي اللي حصل من الشعب الجزائري فينا ومش في اللي راح السودان بس لكن في مصر كلها وانا

اضافة رد

الصورة الرمزية rooney93
rooney93
ارثوذكسي صانع
rooney93 غير متواجد حالياً

افتراضي ليه كل ده

كُتب : [ 11-20-2009 - 12:00 PM ]

بجد علي قد مازعلت علي اننا متأهلناش لكأس العلم علي ما زعلت علي اللي حصل من الشعب الجزائري فينا ومش في اللي راح السودان بس لكن في مصر كلها وانا بجد امبارح وانا بسمع كورة اون لاين مع محمد شبانة كنت في قمة العجب من اللي خصل وخاصة ان احنا اللي غلط مش هما احنا اللي عندنا واحد زي سمير زاهر واحمد شوبير وحسن صقر بجد دي حاجة تكسف يعني مش حرام اللي حصل ه انا بدعي من ربنا انه يصبرنا عليهم واحنا هنا في مصر غلابة اووي بنصدق انهم حلوين وجابوا بطولات يالا بجد انا بكيت للي حصل ده واتمني ان يكون في ضمير ولو حتي لمرة واحدة يالا انا مش عارف قول ايه احنا نسينا الماتش واللي حصل لكن نعمل ربنا يعولنا
وانا عن نفسي بحيي اعظم جيل في تاريخ مصر وفي تاريخ العرب وبحيي اعظم جمهور في الدنيا هو جمهورنا العظيم ومعلش أكيد ربنا مدبر للخير
يالا ياريت مكنش طولت عليكم
باااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااي

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد