تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

اضافة رد

بياناتي
aymonded
ارثوذكسي ذهبي

aymonded غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مين المسئول

كُتب : [ 06-06-2011 - 07:02 PM ]

ويبارك حياتك يا أروع أخت حلوة محبوبة الله والقديسين ، وصدقيني بكل أمانة لو كل واحد انشغل بتصحيح مسيرته حسب مقاصد الله بالروح القدس الذي يعمل فيه سراً بالمحبة الإلهية لصارت الكنيسة في أوج عظمتها وانتعشت بالعصر الرسولي بكل قوته وصارت تنمو بقوة وتحيا بكل الذخيرة الحية التي تسلمناها من الرسل والآباء الذي تذوقوا عظمة سرها المستتر في أسرارها العظيمة الموهبة لنا من الله الحي الحاضر معنا بملء قوته ....

انا بالطبع مش قصدي حاجة من وراء ما قد كتبت ولكن ما أتى في ذهني كتبته بدون تزويق أو زيادة او نقصان ، ولنُصلي بعضنا من أجل بعض بكل محبة الله الحلوة والتي انسكبت وتنسكب وتزيد بفيض الروح القدس الرب المُحيي في داخلنا ، والذي يأخذ من المسيح الرب ويعطينا حسب مسرة مشيئته التي أُعلنت لنا في ملء الزمان وبالإنجيل ، النعمة معك كل حين آمين فآمين

رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

كُتب : [ 06-06-2011 - 07:16 PM ]

انا بالطبع مش قصدي حاجة من وراء ما قد كتبت ولكن ما أتى في ذهني كتبته بدون تزويق أو زيادة او نقصان ،
==============

انا عارفة طبعا بكل تأكيد عارفة يا استاذ ايمن
ومقصدتش ابدا انك بتتلكم وقصدك حاجة من وراء الكلام
انت اصلا مش عارف اية هو الكلام اللى اقصدة ويخصنى فى سطورك
انا اللى قصدت توصيل رسالة معينة لناس عاوزة الكنيسة تبقى جنة عدن شكرا ليك ولمحبتك شكرا على كل حاجة ربنا يخليك

الموضوع لية هدف يا استاذ ايمن بس انت مش شايفة او يمكن انا اللى معرفتش اوصلة بقى صححح ممكن !!!
لكن بردك انت ساعدتنى من غير ما تقصد لتوصيلة وتوضيحة

رد مع إقتباس
بياناتي
aymonded
ارثوذكسي ذهبي

aymonded غير متواجد حالياً

كُتب : [ 06-06-2011 - 07:27 PM ]

ربنا يخليكي يا محبوبة الله الحلوة ، أنا طبعاً فاهم أن وراء الكلام هدف بكل تأكيد لأنه من المستحيل حد يكتب كلام بدون هدف يقصد أو يوصله ، وأنا لما قلت أن الكلما ليس له هدف ، قصدي أوجه الأنظار على ما وراء الكلمات الرئيسية للموضوع الأساسي لكي يتعمق كل واحد في الهدف الرئيسي ولا يبتعد عن المعنى ليحصره في الدفاع عن شخص أو اتهام شخص ، إنما لكي يرى وينظر لنفسه كما قال الرسول : [ إذاً من يظن أنه قائم فلينظر أن لا يسقط ] (1كو 10 : 12)
وبجد حقيقي وبكل أمانة ، أشكرك كتير جداً على الموضوع المهم لكي ينتبه كل واحد لنفسه وينتظر الرب الذي وعد وقال أنه سيأتي سريعاً حسب وعده الأكيد ، أقبلي مني كل تقدير لشخصك الحلو والمحبوب في كنيسة الله ، النعمة معك كل حين

رد مع إقتباس
بياناتي
كراكيب
ارثوذكسي بارع

كراكيب غير متواجد حالياً

كُتب : [ 06-06-2011 - 10:57 PM ]

• حاولي تقري الردود تاني يمكن يوصلك المعني اللي انا قاصده وهيتحاسب طبعا عن كل المسيحيين لكن ربنا رحيم طبعا وهيقدر تعبه لانه اكتر حد بيتعب ف الكنيسة عشان كدة هيقدر تعبه وهيحاسبه
  • الله رحمته عادلة وعدله محب

رد مع إقتباس
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

كُتب : [ 06-06-2011 - 11:54 PM ]

طيب وهو حد قال حاجة تانية ؟؟
كلنا هنتحاسب طبعا بكل تأكيد دة شئ مؤكد

رد مع إقتباس

اضافة رد