تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

المنتدى العام المنتدى العام خاص بالمواضيع التى ليست لها تصنيف

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

أين ذهب رونق منتدياتنا القبطية ؟؟

† سلام يسوع معاكم † منذ فترة وليس ببعيدة كانت أفضل منتديات تحب ان تتصفحها هي المنتديات القبطية المسيحية في خالص رونقها وجمال مواضيعها في كل المجالات

Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
بياناتي
كيرو رافت
عاشق الرومانسيه

كيرو رافت غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أين ذهب رونق منتدياتنا القبطية ؟؟

كُتب : [ 11-06-2008 - 08:51 PM ]

بجد فعلا موضوع قيم جداااااااااا يستحق الاهتمام
انا شخصيا ممكن اتكلم عن نفسى وعن مايدور بداخلى من ناحيه هذا الموضوع

اولا :
انا كتير جدا ببقى نفسى اكتب فى كل الاقسام والمجالات لكن بلاقى نفسى مقيد فى قسم واحد او قسمين طيب باقى الاقسام فين انا فين من كل ده انا فين من انى اشوف ايه الجديد فى باقى الاقسام وهل انا معلوماتى وجهدى قاصر على القسمين دول بس
اذا هناك تقصير شديد منى على عدم متابعتى لباقى الاقسام او اضافه اى جديد لها ودا طبعا فى حد زاته شئ سيئ جدا جدا

ثانيا :
حتى اهتماماتنا فى الاقسام التى نحبها تكون دائما للرد على المعروفين لدينا يعنى كل ما بشوف موضوع لواحد معروف فى المنتدى كمثال مثلا ميكى تلاقى الكل واولهم انا ادخل ارد على الموضوع فى حين ان هناك الكثير والكثير موضوعاتهم اكثر من رائعه وبجد تستحق الاشاده والمرور عليها ومع التجاهل اللى بيحصل مننا للناس دى هما كمان نشاطهم موش بيكون بالصورة اللى كانوا داخلين بيها وبالتدريج بيختفوا شيئا فشيئا ومن هنا بنفقد ناس من الممكن بجد انهم كانوا او سيكونوا اعمده المنتدى
ثالثا :
انا ضد الموضوعات المنقوله الا فى حدود ضيقه وان الموضوع يكون فعلا يستحق النقل لحفظ حقوق الجميه الادبيه والفنيه

اولا واخيرا وثانيا وثالثا :
القصه كلها تقصير ثم تقصير وعدم بذل جهد او تعب مننا جميعا
روح الحب بدأت تاخذ منحنى تنازلى وليس تصاعدى
ظهور بعض المشكلات الخاصه على سطح المنتدى مما يؤثر على باقى الاعضاء وعلى روحهم ومحبتهم وتشتيت انتباهه
الاهتمام بالاخرين وخصوصا الجدد فى المنتدى وتشجيعهم المستمر لبذل الكثير من الجهد
الاهتمام بالمنتدى ورفعته ووضعه فوق المشكلات الخاصه
محاوله اعاده روح الحب والود مرة اخرى
عدم هروب احد من المواجهه والتخلى عن مهامه لاى سبب او انتقاد
الاهتمام بجميع الاقسام المهمله التى علا عليها الصدأ
لو عملنا كل ده اعتقد اننا هانكون فعلا افضل منتدى خدمى كنسى على مستوى العالم

رد مع إقتباس
Sponsored Links