تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم مشاركات اليوم البحث
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

اضافة رد

بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: بين الحب والصاقة

كُتب : [ 11-08-2009 - 01:50 PM ]

[QUOTE=mero monir;612026]

بجد موضوع جاى فى الجون فعلا
انا طبعا احب اشارك فية اوووووووووووووووووووووى
فعلا ناس كتير اوى وتقريبا اغلب الناس اللى بنعرفهم مثلا من منتديات او شاتات او اى طريقة تانية
بيتعرفوا على بعض وهزار وضحك بعد كدة بياخدوا ايميلات بعض ويتكلموا يستريحوا لبعض وتكون المعاملةبينهم اخوية فعلا
ومفيش اى مشاعر غير الاخوة
يعرفوا بعض اكتر لانهم بيحكوا كل يوم اكتتر واكتر فا الولد والبنت كل واحد فيهم واحدة واحدة
بتتولد مشاعر جواهم وانة هو مينفعش يوم يعدى من غير ما يتكلموا خلاص ماهم اتعودوا على كدة
وبعد لما خلاص بقى مش قادرين بيقولوا لبعض
بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسس فى حاجة مهمة اوى اوووووووووووووووووى
0.0000000000000000001 من الحكاية دى بتنجح لاننا فى زمن صعب جدا
يعنى اللى على النت دة مش مضمون حتى لو اية مش مضمون بس دة معناة بردو انهم كلهم وحشين
لا طبعا فى كتير اوى ولاد ربنا بردو ربنا يحافظ عليهم
يعنى انا مثلا هادى مثل :
انا اعرف بنت اتعرفت على واحد من على النت لاقيتة نفس دراستها وهو خريج وكليتهم عملى بزيادة يعنى كل شوية مشاريع
وكدة فا بيساعدها وراحلها الكلية وراحلها الكنيسة وعندهم فى البيت عارفين مين البنت دى وعندها بردو كدا وبيتصلوا ببعض على تليفون البيت ومتفقين انة يجى البيت يشرحلها وهو ابن ربنا جدا وعلى رغم ككل دة بيتعاملوا اخوات
معتقدش بعد دةكلة لو العلاقة اتبدلت لمشاعر انة يترفض لان سواء دة او دة علاقتهم فى النور

فا دة بيرجع لطبيعة العلاقة والبنى ادمين وكلو من كل جة فا مبدا انى احب حد من النت دة مش مرفوض لان افرض ربنا مدبر دةيبقى لية لا ؟
موضوع عاوز مناقشة كبيرة اوى وسورى على الرغى دة كلة
المهم بجد كل واحد يجى هنا يقول راية
ربنا معاكم ويحافظ على ولادة

[/QUOT

اولا انا بشكر مشاركتك الرائعة دى يا ميرو ومحبتك كمان
ثانيا انا متفقة معاكى فى كلام ومختلفة فى كلام تانى
الصداقة موجودة وانا جربتها عن صدق ومشاعر محدودة وعلاقة محدودة كلها احترام ومحبة اخوية يعنى مش لدرجة ميعديش يوم اللى لما نكلم بعض
اما الحب انت مش موافقة علية وانا معاكى ولكن بتقولى ممكن يحصل بنسبة واحد فى المليون انا مش متضرة امشى وراء هدف نتيجة نجاحة واحد فى المليون لية اية اللى يجبرنى على حب مجهول اللة اعلم اذا صادق ولا لا
وفى كلامك بتقولى من خلال العلاقة بتتولد جواهم مشاعر لدرجة انهم مش قادرين يقولوا لنفسهم بس فى الحالة دى يبقى البنت تقطع علاقتها بية خالص وبكل الاحترام لانها عارفة نفسها وحاسة بضعفها لازم يكون فى ارادة ولو البنت او الولد من الاول عارف نفسة مش هيقدر يبقى بلاش منها خالص احسن صح يا ميرو
شفتى بقى انا اللى رغاية مش انتى مرسى لمشاركتك يا قمر الرب يباركك حياتك

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد