تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد



مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق


اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

أحباء يسوع المسيح ( له كل المجد ) أولاد وبنات المنتدى المبارك ده فكرت فى لعبة لذيذة يارب تعجبكوا ايه رأيكوا لو نختار كل يوم عضو ونتخيل صورته شكلها ايه

اضافة رد

 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

رقم المشاركة : ( 1 )
الصورة الرمزية manshi55
manshi55
ارثوذكسي صانع
manshi55 غير متواجد حالياً
 
رقم العضوية : 33614
تاريخ التسجيل : Jul 2008
مكان الإقامة : منقوش على الكف المثقوب لأجلى
عدد المشاركات : 682
عدد النقاط : 10
قوة التقييم : manshi55 is on a distinguished road
Busted Red اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-19-2008 - 02:17 AM ]


أحباء يسوع المسيح ( له كل المجد )
أولاد وبنات المنتدى المبارك ده

فكرت فى لعبة لذيذة يارب تعجبكوا
ايه رأيكوا لو نختار كل يوم عضو ونتخيل صورته شكلها ايه ؟!
يعنى مثلاً النهاردة

نختار احنا الولاد عضوة من المنتدى
وتانى يوم يختار البنات عضو من المنتدى
وهكذا كل يوم !!!
+ شروط الصورة +
1 - تكون متوافقة مع أخلاقنا المسيحية
2 - تكون لائقة بالمنتدى المبارك ده
3 - ماتكونش خارجة عن الأداب العامة
4 - ماتكونش تحتوى على اهانة
+ ملحوظة هامة بكررها +
رجاء محبة :

ما حدش يزعل من اللعبة احنا هنا كلنا اخوات
أخوكم مينا
(مانشى)




رد مع إقتباس
Sponsored Links
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 2 )
جاسيكا
قلــب حزيـــن
رقم العضوية : 1041
تاريخ التسجيل : Jul 2007
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 8,062
عدد النقاط : 11

جاسيكا غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-19-2008 - 02:30 AM ]


فكرة حلوة واللى بيزعل ميدخلش
انا شخصياً مش هزعل بس لو الشروط هتبقى موجودة فى الصورة
ياترى مين

ميرسى مينااااااااااااااا


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 3 )
manshi55
ارثوذكسي صانع
رقم العضوية : 33614
تاريخ التسجيل : Jul 2008
مكان الإقامة : منقوش على الكف المثقوب لأجلى
عدد المشاركات : 682
عدد النقاط : 10

manshi55 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-19-2008 - 02:47 AM ]


ميرسى اوى لمرورك الجميل ده يا جاسى
وبجد محدش يقدر يجيب صورة مخالفة لأن احنا فى منتدى مبارك
والهدف كله هو المرح والتسلية
ربنا يباركك
بس انا مستنى باقى الاعضاء يختاروا الأول

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 4 )
ملكه الاحزان
was a member here
رقم العضوية : 38246
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة : تحت رجل يسوع ..
عدد المشاركات : 7,974
عدد النقاط : 17

ملكه الاحزان غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-20-2008 - 06:16 PM ]


حلوه اوووووووووووووي يا مينا لعبه جميله نتخيل مين بقي؟


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 5 )
ملكه الاحزان
was a member here
رقم العضوية : 38246
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة : تحت رجل يسوع ..
عدد المشاركات : 7,974
عدد النقاط : 17

ملكه الاحزان غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-21-2008 - 09:49 PM ]


ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه وانا كمان برضو

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 6 )
JAKLEN
ارثوذكسي شغال
رقم العضوية : 40301
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 64
عدد النقاط : 10

JAKLEN غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-22-2008 - 03:46 AM ]


ايه رأيكوا يا جماعة نتخيل ميييين ؟



نتخيل ميييين ؟




نتخيل ميييين ؟



أيه رأيكوا نتخيل




عدو المرأة اللى معانا فى المنتدى


صاحب فكرة اللعبة


مينا (مانشى)

وأنا حاسة طفولته كانت بائسة

لأن ممكن ان البنات كانت بتضربه كتير

علشان كدة بيكره المرأة



ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 7 )
JAKLEN
ارثوذكسي شغال
رقم العضوية : 40301
تاريخ التسجيل : Nov 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 64
عدد النقاط : 10

JAKLEN غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-22-2008 - 03:48 AM ]


متزعلش منى يا مانشى
انت اللى قولت فى اللعبة اللى يزعل ما يدخلش
وبعدين زى ما بيقول المثل
طباخ السم بيدوقه
ههههههههههههههههههههههههه
اقبل تحياتى بدون زعل

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 8 )
الرومانسى الشقى
ارثوذكسي متألق
رقم العضوية : 37622
تاريخ التسجيل : Oct 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 1,229
عدد النقاط : 10

الرومانسى الشقى غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-22-2008 - 09:27 AM ]


ههههههههههههههههههههههههه هههههه


لعبة جامدة اوى



لية كدا يا منشى


رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 9 )
wadea86
ارثوذكسي متقدم
رقم العضوية : 32252
تاريخ التسجيل : Jun 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 234
عدد النقاط : 10

wadea86 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-22-2008 - 11:27 AM ]


ههههههههههههههههههه
لعبة جامدة جدااااااااااااا

رد مع إقتباس
بياناتي
 رقم المشاركة : ( 10 )
eng_fofa
ارثوذكسي بارع
رقم العضوية : 37475
تاريخ التسجيل : Sep 2008
مكان الإقامة :
عدد المشاركات : 2,224
عدد النقاط : 13

eng_fofa غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اللى بيزعل بسرعة ما يدخلش اللعبة دى !!!

كُتب : [ 11-22-2008 - 11:46 AM ]


ههههههههههههههههههه
يانهار ابيض جبتيه منين الواد ده ياجاكى
هههههههههههههههههه
ده شكله امور ويجنن


رد مع إقتباس

اضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مسرحية بيشوي يونان عبد المسيح مركز البابا شنودة لوسائل الايضاح 16 02-22-2012 01:31 PM
راديو وتليفزيون ارثوزكس جاسيكا الالعاب والمسابقات بين الاعضاء 805 07-10-2010 02:35 AM
OoOoOoOo جرب الحب دلوقتي الكل يدخل OoOoOoOo ملكه الاحزان الموضوعات الشبابية 25 06-09-2009 06:35 PM
Update مباراه هاله وباتشوكا واجمد كومينتات :: (( منقول للأفادة )) iloveusomuch قسم الرياضة 5 12-18-2008 11:19 PM
مسرحية الأسرة بيشوي يونان عبد المسيح القسم الفنى 7 07-11-2008 09:37 AM

Rss  Rss 2.0 Html  Xml Sitemap SiteMap Info-SiteMap Map Tags Forums Map Site Map


الساعة الآن 05:20 PM.