تذكرنــي
التسجيل التعليمـــات التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة
يمكنك البحث فى الموقع للوصول السريع لما تريد

البيت المسيحي والافتقاد البيت المسحي كل ما بداخلة من حب ومشاكل وافتقاد واعمال منزلية وكيف يكون البيت المسيحي

مشاهدة صفحة طباعة الموضوع مشاهدة صفحة طباعة الموضوع أرسل هذا الموضوع إلى صديق أرسل هذا الموضوع إلى صديق

مشاكل مشاكل مشاكل

طبعا العنوان يخض بس علشان اعرف ادخلكم الموضوع زكاء كاتب بوصو هو موضوع اجتماعى جداا وواقعى جداا ممكن يكون فى الخطوبة ووممكن يكون فى الجواز وهو الاهتمام دايما شكاوى الليدى

اضافة رد

الصورة الرمزية Shosei
Shosei
ارثوذكسي صانع
Shosei غير متواجد حالياً

افتراضي مشاكل مشاكل مشاكل

كُتب : [ 09-16-2009 - 04:50 PM ]

طبعا العنوان يخض بس علشان اعرف ادخلكم الموضوع زكاء كاتب
بوصو هو موضوع اجتماعى جداا وواقعى جداا ممكن يكون فى الخطوبة ووممكن يكون فى الجواز وهو الاهتمام دايما شكاوى الليدى او الراجل انو مبقاش يهتم بيا زى الاول لو الخطوبة طولت اوى بتحس بكدا وبعد الجواز بحكم المشاغل ومتطلبات الحياة اكيد بيتشغلو عن بعض دى مشكلة بس شايف الحل ايه
تلاقى اتنين مخطوبين هى بتبقى مستفزة فى الخطوبة جداا
البنت بتقول مبقاش مهتم بيا زى الاول البنت حساسة جداا ولانها حبيتك بتحس باى تغير ولو بسيط فى علاقتك معاها انتا طبعا رد فعل طبيعى بتقولها دانتى عمرى وروحى ومنغيرك اموت بس بلاش من الكلام حافظ على تصرفاتك تحس باهتمام افضل بكتير من الكلام ولانها بتسمع كلام وانتا مشغول جدا ومش فاضى بسبب توضيب الشقة اتزنقت فى فلوس هى ميهماش كل دا يهمها انها تحس انها لسه الملكة فى حياتك ومفيش حاجة شغلتك عنها حاول تتجنب اى كلام منغير افعال خصوصا لما تصرحلك انها بدئت تحس باى تغير تجاها دا لانى هى ممكن توصل انها متصدقكش فى اى كلمة وتفقد ثقتها فيك وبيتكم يبقى زى اى بيت نكد وغم ومحدش طايق كلمة للتانى وخد عندك بقى كيد الستات ربنا ميوريك يبنى
انتى بقى يا مالكة قلبة وعقلة لو حسيتى باى تغير منه نحيتك حاولى تقدمى اعزار بينى وبينك انا كل يوم خناقة مع خطيبى بسبب الموضوع دا بس انا زهقت من الخناقات ومش هتغيره بلعكس هتخليه يبعد عنك هو بيحبنى جداا ومش عارفة مستحملنى ازاى انا لو بداله اخلع كتر الخناقات مش حلو ممكن ياخد عنك فكره انك نكديه وبعدين هتقرفيه والراجل مش ناقص يعنى شغل بره وقرف من طلبات الناس وكمان من مراته او خطيبته كتير صدقونى بجد انا خدت فترة كل اسبوع اتخانق مع خطيبى انا اولا مش بحب النكد بس المشكله انو مسافر مش بعرف اكلمه وفى ايام مش بيقدر يدخل نت زى ما اتفقنا انا بزعللانى بحب اكلمه بس مشكلتى ازعل حتى منغير معرف السبب ولما اعرف السبب بعدين اضرب نفسى ميت جزمة لانى هو بيحبك ومش ممكن حاجة تعطله عنك الا حاجة جامده حسسيه انك واثقة فيه وقدميله اعزار يشيلك فوق راسه وفى ننى عينه وكمان لو مش بيحبك او مشدودلك وواثق انك هتكونى اللى بيحلم بيها كان فكر يرتبط بيكى ليه ملناش دعوه باى تجربة فاشلة

رد مع إقتباس
Sponsored Links

اضافة رد