بياناتي
خدام المسيح
و أولاده

خدام المسيح غير متواجد حالياً

افتراضي رد: شاهد أكثر من 3500 قناة فضائية مفتوحة ومشفرة باستخدام هذا البرنامج الرائع

كُتب : [ 02-16-2011 - 08:36 PM ]

أخى الحبيب ...
ربنا يعوضك عن تعبك فى الموضوع الجميل دة ..
بس فى حاجة مهمة لازم نعرفها كلنا ...

أن أكتر البرامج اللى بتنزل فيروسات و بيبقى فيها ملفات أختراق هى البرامج اللى بتعرض قنوات الدش ...... !!!!!

زى البرنامج اللى حضرتك جايبة دة !!
معلش انا آسف ... بس صدقنى انا مليش مصلحة فى انى اقول دة وحش أو كويس .... و على فكرة ... انا متخصص أمن معلومات بقالى أكتر من 5 سنين ... و فاهم كويس و متأكد من اللى بقولك عليه !!!

لأنه ببساطة ... هو بيعمل البرنامج و بيعمل بوردكاست (يعنى بيأجر مساحة فى موقع لنقل بث تلفزيونى او اذاعى) ... أكيد مش لله .... و قصة ان البرنامج بفلوس دى أشتغالة .. لأن لو حد عايز سيريال او كراك لاى برنامج مش بيغلب فيه ... إلا طبعاً فى البرامج الكبيرة !!!! و برضو مش بيغلب !!!!!!!!! ..... و مش بعيد يكون هو اللى بيسرب السيريال !!

لو تلاحظ ... ان البرنامج بيفضل شغال فترة (وكمان مش كل القنوات) ... و بعدين بيقف تماماً ... و بعد فترة كبيرة (5 او 6 شهور تقريباً) لو غريت ويندوز و جبت مضاد فيروسات قوى ... و عملت عليه فحص هتلاقى فية ملف او اتنين ضارين !!!! ..... لأنه بيكون تم اكتشاف الوجة الجديد للملف الضار اللى الشركات دة بتصممه مع البرنامج !!!!

لازم نخلى بالما دة أشبة بتنطيم كبير للأختراق !!!!!

فنصيحتى ليك و لكل واحد بيدور على الربامج اللى زى دى انه ينساها .... !!!

و ربنا معاكم و يعوض تعب محبتكم ...

+ + +

رد مع إقتباس