الموضوع: انجدونى
بياناتي
princess 22
ارثوذكسي متقدم

princess 22 غير متواجد حالياً

افتراضي رد: انجدونى

كُتب : [ 05-08-2010 - 12:19 AM ]

عارفة وحاسة بيكي ومش هقلك كلام جارح ولاهقولك نصايح
الاجابة جواكي انت عارفها وانا اعلم مدي التشتت وصعوبة الاختيار الشخص اللي بيسمعي ويفهمني والدنيا معاه عسل ومريحة جدا ولا زوجي الدي لا يهمة سوي طلابتانة وانا الخدامة اللي واخدها بعقد مش عهد
اعلم مدى صعوبة بل بشاعة الاحساس بدلك ان يغتصبك اقرب حد اليكي الدي مفروض ان يعطيكي الامان هو يكون مصدر خوف
اعلم يا بنتي كل هدا واشعر به حقا

اعلم انك ودتي معة طاقة امل جديدة بعد بشاعة ما حدث في زواجك وكل المواقف التي اصبحت مثل هم تقيل عليكي حتي انك بقيتي بتكرهي الساعة اللي بيجي فيها حاسة بيكي
حاسة كمان عندما يغمسك بطريقة ما معناها اني اريد علاقة فقومي استعدي

كل هدا اعلمة جيدا واشعر به تماما
انا حاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااسسة بيكي

شوفي يا بنتي اول خطوة افتكرى ان دة مجرد شخص علي النت او حتي غير علي النت واحدرى لابد انة يوما سيطلب ويسعي لان يراكي
اعلم انكي طورتي في علاقة لكن عايزةاحدوك
المرة الاولانية كنتي عايزة تهربي من بيتك ابوكي اللي كلة مشاكل فتجوزتي
وها انتي تغلطي غلطي مرة اخري لتهربي من زواجك المتعب
وستندمين بقدر ما ندمتي عل زواجكك ستندين بل اكتر علي هدة الغلطة

اعلم ان بعد كل هدا انتي لا تريدي ان تكملي معة
ولكنك لنتقدرى ان تري فية شيئا حلو وانتي من ناحية تانية بتتكلمي مع التاني
ادا اردتي تقدري بمرد كبسة زر تسطيعي انهاء هدا او اطلبي من زوك فصل النت فقط لمدة حتي تتعودي
ارجوكي لا تقولي كلمة حب علي هدة العلاقة خسارة حبك وقلبك تدية لحد ليلف بية عنقك ويخنقكك انتي لا تريدين ان تموتي خنقا بل تريدين ان تعيشى حياه سعيدة

يضحك عليك الشيطان بفكرة ان الامر ليس الا محادثة فضفضة انا برتاح معاه واهو كلام ييهون شوية الهم اللي انا فية
هدا لا يهون الهم بل يزيدة ويضيعيك نهائيا لا اقصد معرفة زوجك من عدمة اقصد انتي يا ابنتي انتي هتضيعي حياتك مرتين مش كفاية مرة غلطتي علي الاقل المرة الاولي قابلة للتعايش والتغير وانزال نعمة الله لكن المرة الثانية هي قطع يدك ورجلك ولسانك بل ودبحك وكسرة راسك وبدون راعة

انتي عارفةالاجابة ولكنك محتاجة ان تتخدى قرار حاسم اعلم انك مش شيعانة من زوجك لدلك انتي محتاجة لة لانة يعيطكي ما لا يقدر زوجك ان يعطيكى اياه

ادا اردتي ان تشبعي فقط اشبع من حب لا ينتهي لا يخدعك لا يجرحك لا يغتصبك
حب يخخاف عليكي ويحميكي بل ويقدر ان يحميكي اشبعي من حب حقيقي
هدا هو الله لن اطلب منك ان ترجعي لله بالصلوات والاصوام والخ
وانا اعلم مدي الحاجز الدي تشعرى بية وتسالي هل سيقبلني
لا اعلم فقط اعلم انة يقبل الخطاة التائبين والغير تائبين

فقط اعلم انه قبل قبلك واحدة لم تتكلم في التليفون فقط بل فعلت الخطية نفسها ليست مرة بل خمسة مرات السامرية وكانت تبحث متلك عن حب شبعععععع حنية حد يطب طب عليها
فقط اريد ان ادكرك ان كنتي تعبانة انة هو قال
تعالوا اليا يا جميع المتعبين وانا اريحكم لم يقل المتعبين الباريين
قال ايضا لا يحتاج الاصحاء الي طبيب بل المرضي لم اتي لادعوة ابرار بل خطاة الي التوبة

شوفي يا بنتي
اعرفي مادا تريدي هل تريدية هو شخصيا بل ترديى الحب الدي يعطيكي اياه ؟
ادا اردتي الحب الدي يعطيكي اياه فانا اضمن لكي ان هناك امل في ربنا اولا ثم في مراكز المشورة ثانيا
ارسلي لي منتظرة رسالتك اين تسكني بالظبط وساكتب لكي علي اقرب مركز مشورة
هولاء الناس انا اعرفهم قلبهم كبببببببببير جدا وسيساعدوكي علي تصليح زواجكك
فقط اخبريني هدا ايملي كلميني وانا هساعدك ربنا يكون معاكي ومعايا يا بنتي

princess_world22@yahoo