الموضوع: انجدونى
بياناتي
marian magde
Game over

marian magde غير متواجد حالياً

Rose رد: انجدونى

كُتب : [ 05-06-2010 - 12:20 AM ]

بصى ياااقمر مهما تقولى دة ولد كويس دة بتاع سامحينى فى التعبير بس انا بتكلم معاكى كانك اختى او صحبتى انا قبلت الحواردة كثير باختلاف اشكالوا وعارفة شعورك عشان كان فى ناس من صحابى فى النفس المشكلة بس انا هطلب منك تسيبك من الثقة الجامدة دى فية ومعلشى صدقينى وجربى واولا ماتنسيش انها كلها معرفة نت ومش تعرفى عنوا اى حاجة حتى لو بينلك حاجات الى عايز يوصلهالك ثانيا اية الصدفة البحتة فى تقارب الظروف مابنكم ثالثااا وهية الاهم مش لافت نظرك خالص سبب ثقافتوا العالية قوى دى فى دينا ؟؟؟!!! مبتشكيش ولو ثانية ان دلوقتى بقى فى عصابات للحاجات دى وممثلين بارعين ومتعودين وانا قابلت ناس منهم للاسف وفعلا دول شباب متمرنين على اعلى مستوى وبيبقى ليهم جوايز شقق وعربيات على كل بنت يغيروها!!!بجد لازم دلوقتى تعملى واقفة مع نفسك مسيحك اتصلب واتالم عشانك وانتى مش قادرة تقفى مع شعور عشانوا !؟؟وشعور كداب منوا وممثل شاطر قوى صدقينى بجد انا شوفت كثير منهم ،قوى نفسك وافتكرى مسيحك واتاكدى ان زى ما تعملى حاجات للمسيح ولحبك لية هيساعدك ودة امتحان وهيعدى وربنا هيديكى كثير حلو بعد اختيارك لية وربنا معاكى وبجد لو محتاجة نبقى صحاب ونتكلم ابعتيلى رسالة خاصة على بروفيلى وهنتكلم اكثر ونساعد بعض وسورى للتطويل