الموضوع: انا هدفع 20 جنيه
بياناتي
شنوده جرجس
ارثوذكسي متألق

شنوده جرجس غير متواجد حالياً

افتراضي رد: انا هدفع 20 جنيه

كُتب : [ 08-07-2011 - 07:47 PM ]

ياجماعة أنا عندى إقتراح كويس جداً وبأعتبره الحل الأمثل
أنا من الأسكندرية وأى أخ أو أخت مش قادر أو محرج يتعامل مع البنك لضآلة المبلغ .. ممكن يحدد معايا ميعاد أو يرسل لى رقم هاتفه المحمول فى رسالة خاصة ومتخافوش أرقام هواتفكم فى الحفظ والصون وفى أياد أمينة لكى نحدد زمان ومكان المقابلة ( أعنى فى أى كنيسة ) أنا أروح أقابلة وأرسل أى مبلغ أحصل عليه لأخونا هيما عن طريق البنك ويبقى أخذت بركة هذه الخدمة . وياريت كل الأعضاء الذين يريدون المشاركة المادية فى المحافظات الأخرى يعملوا كده ويبقى أى مبالغ تجمع شهرياً بهذه الطريقة واللى هيروح البنك هيبقى مش محرج لأنه أكيد هيبقى معاه مبلغ مش أقل من 100 جنيه وحتى لو جمع 50 جنيه فقط مش عيب ولا إحراج أنه يحولها لهيما عن طريق البنك .. وأرجو أن كل واحد يتبرع على قدر إستطاعته أقصد ممكن واحد يبعت 10 جنيه وواحد آخر 20 وممكن واحد أكثر وأنا عن نفسى سأتبرع شهرياً بمبلغ 25 جنيه . ومعتقدش أن فيه واحد ميقدرش يتبرع على الأقل ب 10 جنيه كل شهر .
ملحوظة هامة : المقابلات فى جميع المحافظات لإستقبال التبرعات الخاصة بالمنتدى تتم داخل الكنائس فقط خاصة مع أخوتنا البنات وليس فى أى مكان آخر من الأماكن العامة حفاظاً على سمعتهم وشعورهم .
لأنه من المستحيل تجمع كل الأعضاء فى البدرشين فقط . فإذا أراد أحد من الأسكندرية الإتصال بى يأخذ أرقام هاتفى من أخونا الحبيب ماروجرافيك أو من أخى الحبيب الأستاذ / أيمن أو منى شخصياً عن طريق الرسائل الخاصة . وبعد تحديد أى موعد معى اللى عاوزنى هيعرفنى على طول لأنى سأعلق على صدرى كلمة ( أرثوذكس ) وأنا تحت أمركم جميعاً ومنتظر مبادرتكم . وربنا يعمل كل ما فيه الخير . بس رجاء محبة منكم سرعة المبادرة والرب يعوض تعب محبتكم .