الموضوع: مجروح منك
بياناتي
emmmy
ارثوذكسي ذهبي

emmmy غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مجروح منك

كُتب : [ 06-30-2010 - 06:50 PM ]

[quote=عماد حسنى;695314]

ايمى نازله بالشاور التانى انا فعلا كنت حران اوى النهارده بش شاورين فى وقت واحد .. يالا نعمه من ربنا

هههههههههه
حقيقى مداعبة جميلة بتدل على روح المرح والمحبة
وجمال روحك يا عماد شاورين هيفكوا حيرتك اكيد
بصى يا ايمى اولا انا بشكرك جدا لانك شكرتى فى معانى الكلمات والوصف اللى وصفته ورأيك كمان فى القصيده ..
دى حقيقة وعن صدق انا فعلا مش لاقية كلام اوصف بية جمال مشاعرك وتعبيراتك راى فى كل قصايدك مش عارفة اقولة يا عماد لانة اكبر من اى كلام يا فنان
اما باقى المشاركه فمش عارف هو الحب زى ما وصفتى كده ولا ايه بالظبط
هو وصفك صح مليون فى الميه لكنه وصف سمائى مش ارضى .. اتحدى اى انسان على الارض انه يكون عاش الوصف اللى وصفتيه ده بين حبيبته او حبيبه .. ممكن يكون موجود لكن مش بالشكل ده ابدا .. انا طبعا بتمنى يكون موجود لكنه مثالى زياده شويتين تلاته ..
يمكن مش هقولك لا علشان اكون واقعية معاك وزيك واتعلم منك اتعامل مع الدنيا بشكلها الحقيقى
ممكن يا عماد
اما موضوع انك مأيده رأى أسميشيل فممكن تتقرى مشاركتى اللى فاتت انا حاولت اوضح وجهه نظرى لاسميشيل وياريت اكون عرفت اوضحها .. وبأكد تانى الحب لو شهوانى او مجرد نزوه مش هايكون من وراه جرح .. اصل منطقى وطبيعى هاحس بجرح ازاى ولا اللى كانت بتحبنى هاتحس بجرح ازاى وحبنا كان مجرد نزوه معروف اوى ان النزوه حاجه بتكون غلطه ووقتيه وبتروح لحالها ومش بتسيب غير الندم لكنها مش بتسيب جرح بالطريقه اللى كتبتها
عماد انا لما ايدت راىأسميشيل كنت بتكلم عن الحب بصفة عامة بتكلم عنة فى الغالب مش بصفة خاصة ليك انت تحديدا او اى حد محدد عندك حق دى غلطتى فعلا انا اسفة انا معرفتش اعبر صح او اكمل المشاركة صح
لان الحب لما يكون موجود ويفشل ان يكمل وتكون نهايتة
الارتباط قدام ربنا والكنيسة والناس مش شرط يكون السبب انة كان نزوة او شهوة ابدا ابدا فى ظروف بتكون اكبر مننا واقوى مننا ومن كل محاولتنا بتقف عقبة فى تحقيق نهاية سعيدة للحب
صح يا عماد عندك حق

شكرا جدا جدا ايمى ونورتى الموضوع ومتشكر بجد على رايك اللى اكيد بيضيف للموضوع

ربنا معاكى ويفرح كل حياتك
شكرا ليك انت على كلامك الجبار ورايك الجميل
وعقليتك وتفكيرك الرائع

رد مع إقتباس