بياناتي
Malak sokar
ملاك

Malak sokar غير متواجد حالياً

افتراضي رد: طهقان زهقان متضايق

كُتب : [ 08-15-2010 - 07:54 AM ]

اقتباس
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فيولا توتا مشاهدة المشاركة
بصى يا حبيبتى انا هحكيلك حكايه انا مش هطول عليكى مره واحد كان طهقان زهقان متضايق من الشغل ومن العيشه ومن الدنيا المهم الرجل ده دخل نام وهو نايم ظهر له ملاك فى الحلم راح قاله مالك قاله زهقان ومتضايق وقرفان من الشغل والعيشه المهم راح الملاك ده قاله ايه تعالى افسحك شويه وامشيك شويه المهم انا مش عايز اطول عليكى بعد ما اخده الملاك راح دخله بوابه كبييييييييره جدا راح قاله انا مستنيك هنا وادخل انت اتمشى راح الرجل دخل واتمشى وهو بيتمشى راح لقى زى ما تقولى كده زى مدافن وهكلمك باختصار كل مدفن مكتوب عليه ايه اللى عايش ساعتين واللى عايش يوم وساعتين ولقى مدفت مكتوب عليه ساعه ودقيقتين المهم الرجل طلع للملاك راح قاله ايه ياعم هو انت مدخلنى مدافن اطفال ولا ايه راح الملاك قاله ااااااااه معلش ااااسف نسيت اقولك انت عارف اللى انت لاقيته عايش ساعتين ده عارف عاش عندكم اد ايه راح الرجل قاله اد ايه راح الملاك قاله عاش عندكم 90 سنه قاله وانت عارف اللى عاش عندكم يوم وساعتين ده النت عارف عاش عندكم كم سنه راح قاله 80 سنه يعنى عاش مع ربنا من ال80 سنه يوم وساعتين المقصود من كلامى ده انك خليكى مع يسوع ولا تزهقى ولا اى حاجه ولا تقلقى لان الرب معاكى مع السلامه
قصتك جميلة اوي بجد لان الانسان عمرة لا يقاس الا بالوقت اللي قضاة مع ربنا او
في خدمة ربنا
ميرسي ياجميل وبجد انت سكرة اوي اشكرك ومش هطول عليكي هههههههه
انا كاتبة الموضوع دة عشان نتكلم مع بعض صدقيني انا تمام بس دول شوية زهق مش اكتر

رد مع إقتباس