بياناتي
بندقه ميمه
ارثوذكسي جديد

بندقه ميمه غير متواجد حالياً

افتراضي رد: اين تذهب حين تبكي؟؟؟

كُتب : [ 01-04-2009 - 03:33 PM ]

انا بحب اعيش حياتى و ماليش اعداء بس يوم ما فى حاجه بتحصلى بتبقى شديده قوى صعبه جدا عليا جدا لانى حساسه جدا فبحب دايما بحب اكون لوحدى لما ببكى لانها بتبقى اقوى لحظات ضعفى و انا مش بحب حد يشوفنى ضعيفه و لا بحب اضايق نفسيه حد بدموعى و دايما بحب اشارك اصحابى فى الفرح مش فى الحزن البنى ادم مش ناقص كل واحد هموم الواحد عنده بلاوى فمش هبقى انا كمان و همى فاهمنى اين تذهب حينما تبكي ؟..مكان من الاتنين ياما الكورنيش ياما اوضتى من منا لم يتشاجر مع اخوته ؟ لا كتير بس ده شغل عيال لانى الفرق بينى و بين اخويا كبير فطبيعى يعنى بيبقى زعل مؤقت لمده خمس دقايق كده مش اكتر من منا لم يبكي يومآ لموقف ما ؟ لا ببكى من مواقف كتير انا حساسه جدا بس اكتر مره بكيت فيها و لسه ببكى لما انا و حبيبى افترقنا علشان الظروف هو كان عمرى اللى فات و اللى جاىوحياتى كلها من منا لم يهرب جريآ عندما يحدث أمر يجعله يذرف هذه الدموع رغمآ عنه ؟ لا مش طبيعتى الهروب انا بتمسك بالحل لاخر لحظه فى عمرى و عندى ثقه فى الهى انه هيوقف جمبى بس لو هربت بهرب لربنا ماليش غيره لكن ؟

هل فكرت لماذا تذهب

الى حضن والدك او اخوك الكبير او
اختك الكبيرة مثلاً ؟ لا استحاله اصل مثلا فى حالتى فى حكايتى اللى انا قلتلكوا عليها لو روحتلهم بحالتى دى ممكن يتخضوا عليا جامد و يقلقوا ده غير كده انهم ممكن يقولولى دى فتره و هتنسى و انا مش عايزه انسى اجمل انسان عرفته فى حياتى و انا مش مستحمله كلام بس هما ملاحظين انى خسيت جدا و لا باكل و لا بشرب و على طول لوحدى و سالونى بس انا مش عايزه اقلقهم ماذا تفعل ؟
هل تخرج خارج المنزل ؟ مش دايما هو المكان اللى ممكن اروحه غير اوضتى هو الكورنيش بس فى وقت الغروب لان مش بيبقى فى حد خالص و باخد راحتى بس الكورنيش فى اى وقت تانى بيبقى زحمه فبجرى على اوضتى ام كنت تختبئ في زاوية في خلف المنزل ام في المطبخ ام .... ام ..... ام ....ام ... ؟ هههههههههه لا طبعا ما انا اوضتى هابقى فيها لوحدى مش محتاج اكون فى الاماكن الغريبه دى هههههههه الى اين تذهب؟ جاوبت
ومتى تعود ؟ لما ارتاح خالص ابتدى ارجع للناس لانه بيبان عليا لما يكون بكايا كتير وهل ضحكت يومآ على نفسك عما فعلته ؟ اضحك ازاى و انا من غيره انا هاموت بس عندى ثقه فى ربنا ان الظروف تتغير لصالحنا و نرجع انا مش متخيله ازاى هعيش من غيره ياريت اللى يصليلى يبعت يقولى انا صليتلك ممكن!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة بندقه ميمه ; 01-04-2009 الساعة 04:00 PM

رد مع إقتباس